[probleem] startpagina i'net explorer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VoYTeC, 19 mei 2004.

1. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Er komt steeds weer dezelfde irritante startpagina: www.no-ip.co m. Als ik via extra->i'net opties de startpagina verander is het binnen de kortste weer diezelfde pagina. Alles geprobeerd; systeemherstel, ad-aware, spyboten de site geblokkeerd. Wie kan mij helpen?

Mvg,

Voytec

2. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik window washer 5 eens.

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    zou je even uit kunnen leggen wat dat inhoud?

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik ad-aware of spybot search and destroy..?
    Als dat niet werkt probeer eens een uninstaller te zoeke op internet

ik had dat ook op een site heel erg irritant
    toen stond er een link op de site zelf en die gaf me een uninstaller
    maar probeer spybot maar eens of ad-aware mss helpt dat ook
    ( als je dat nog niet geprobeert heb)

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Goede dealers: Groe3095, Johnablade, Galo, Cole Crickle, JustJoop, Kevf, IvoX, Da Mo, Rick12, Three Dee, Lorre, Kaneda, Ronzilla, Dark Cruiser, Stef, Samonsuke, Hightower, Alexandrio (2x), Cheeta, MiCkIe !!, McRed, Slicer (2x), Alexvkan, PBateman, Maniak, Huub Himself & Horny Devil.

^
    |
    WEET IEMAND HOE JE DIE STREEP ERONDER DOET EN MET JE GAMES ENAL?

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    kweet het al ^^:)

7. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Lees dan, dan staat er dat ik dat al geprobeerd heb! LE-ZEN! |:-

8. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Sorry

9. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Window Washer is ongeveer hetzelfde als Adaware en Spyware maar zoekt een stuk dieper.

10. skabap

skabap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zoiets ik heb ook een hele map (het heet inetpub) wat ik er niet meer uit krijg door deze map krijg ik ook telkens een startpagina die ik niet meer kan veranderen echt kut ook van alles geprobeerd jullie misschien een idee nog? (nee t liefst niet format c!)

11. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Maar kijk, er zitten geen vage bestandjes op mijn pc ofzo...

12. skabap

skabap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wel en ik krijg het er niet uit ik heb m verwijderd dat ging niet, toen via veilige modus en ook weggegooit en toen kwam die weer terug en ook spy ware krijgt m er niet uit hij ziet m niet eens :confused: :mad:
    ik krijg er ook pop ups door :mad:

13. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    doe eens start---uitvoeren---msconfig en dan tabje opstarten..
    Misschien dat je dat programma dan uit kan zetten?
    Dan ben je er natuurlijk nog niet vanaf..
    Heb je ad aware wel geupdate?
    Probeer anders eens een virusscan maar dat lijkt me sterk...
    http://housecall.trendmicro.com/

14. skabap

skabap Active Member

Leuk Bevonden:
    0

msconfig nog niet geprobeert en me virus scanner date zichzelf up t is heel vaag me pa heb er naar gekeken (is systeembeheerder) en die kreeg t er niet uit en vrienden ook niet :mad:
    spyware vind t ook niet aar misschien moet ik een ander proberen....

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een probleem, zelfde probleem ander bedrijf.. Ad-aware en spybot search & destroy worden door die site aangeraden, maar helpen niet. OOk het uitvoeren:regedit/localmachine/windows/poliecies/internet/..... dingen werken niet... Ik heb het er zo uit, dat ik alles aan de praat kan kirjgen, maar elke keer als ik internet opstart krijg ik 2 foutmeldingen, maar nadat die weg zijn geklikt, is eht weer goed. Ook moet ik via een omweg met configuratiescherm in... Ik weet het echt niet...
    Voytec, je bent niet alleen :'-(

16. RWC

RWC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijke oplossing...

Mogelijke oplossingen:

STAP 1:

Ga naar http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml en installeer
    Startup Control Panel

Startup Control Panel (SCP) vind je na installatie terug in het configuratiescherm. Dit programmaatje laat alleen maar zien welke programma's er gestart worden.

Start SCP. Haal voor alle programma's de vinkjes weg. Dit is een tijdelijke maatregel.

Start opnieuw op. Verwijder nu de folder die je niet kan verwijderen en verander je starpagina in Internet Explorer.

Lukt het, dan is er dus klaarblijkelijk een programma dat nu niet opgestart is, dat normaal gesproken wel opgestart wordt.

Start SCP weer en zet alle vinkjes terug. Vraag je überhaupt af of alle programma's die normaal opgestart worden, ook echt nodig zijn. (Wat hoort er niet thuis in het lijstje?) Er zijn lijsten op het Internet waarin uitgelegd wordt wat de meeste programma's doen en of je ze nodig hebt. (bv http://www.sysinfo.org/startuplist.php)

Is het niet gelukt dan betekent dat er een proces is, dat dit tegenhoudt. We moeten op zoek naar een andere oplossing.

STAP 2:

Ga naar http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml en installeer Process Explorer.
    Met dit programma kun je processen 'killen'. Dit kan ook met de Windows Task Manager, maar dit programmatje werkt duidelijker en makkelijker.

Je kan het al raden. Start zo min mogelijk programma's op (bijvoorbeeld door ze tijdelijk in SCP de vinkjes te verwijderen.

Start Process Explorer en verwijder één voor één de processen waar Windows niet de eigenaar van is (zie kolom Owner). Nadat je een proces 'gekilled' hebt, probeer opnieuw de folder te verwijderen die je niet kon verwijderen en/of je startpagina in Internet Explorer te veranderen.

Het lijkt me sterk dat als je dit allemaal gedaan hebt, de folder nog steeds niet verwijderd is en/of je satrtpagina nog steeds automatisch veranderd wordt.

Mocht dat laatste het geval zijn, kijk dan ook eens in Internet Explorer welke tijdelijke controls er zijn (tab algemeen van de installingen onder tijdelijke bestanden).

STAP 3:
    Het hierboven beschrevene werkt niet (voor het verwijderen van een folder).

Start je PC opnieuw op en onderbreek het opstarten met F8. Kies voor veilige mode met command prompt.

Ga naar de folder die je wilt verwijderen ...en verwijder hem!!! 100 tegen 1 dat dit gewoon gaat.

Deze procedures zouden 98 van de 100 gevallen moeten werken.

Gr.
    RWC

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heb t ook gehad, mega-irritante start[agina met pop-ups...
    heb gwoon een boos mailtje naar de site gestuurd en ze hebben me perfect uitgelegd hoe k het kon verwijderen.
    ze begonnen alleen te zeuren dat ik hun software had geinstalleerd, ook al geloof ik daar niks van

dus advies: stuur mailtje

Deel Deze Pagina