wat vinden jullie van uc2. ik vind het een totale verandering geen buitenlevels en ook een derde persoonsvieuw krijgen we. hopelijk loopt dat goed af ik persoonlijk zou het originele houden en gewoon meer maps meer spelmodes en minder lag op internet. mijn mening natuurlijk
Ja maar de vorige keer is een exacte port van PC naar Xbox ook niet echt goed gelukt en daarom maken ze nu een hele nieuwe xbox versie.
Ik vind het een klote idee ik bedoel iets wat leuk was (en blijft) ga je toch niet veranderen ik zeg altijd schoenmaker blijf bij lees ofzo
Lijkt mij juist heel erg vet, ik bedoel keb ut2k4 op de pc dus daar knal ik wel met rocketlaunchers etc, lijkt me juist wel cool fast arcade style sword combat.
Ziet er op zich niet verkeerd uit. Ik weet niet of het werkt, kan ik pas zeggen als het uit is. Op zich lijkt het me wel cool. Ikzelf ben een beetje uitgekeken op FPS games, en met UT zeker op die standaard gametypes, DM/TDM zelfs CTF. Onslaught is super, jammer dat je het spel niet kan installeren met alleen dat gametype.