Wie speelt er niet meer op zijn xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SjonKanon, 5 mei 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik heb nog nooit echt veel op mijn xbox gespeeld.Misschien hooguit 3-4 uur in de week.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Speel ook nooit echt veel. Live zou een goede optie zijn om veel meer te gaan gamen. Echte tegenstanders waarmee je ook nog een beetje kan lullen onder het gamen is toch wel de oplossing om mij langer achter de xbox te zetten. Ga waarnschijnlijk van de zomer eigen pc kopen en dan word het denk ik helemaal weinig met mijn box :'-( shame on me :eek:
     
  3. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Sind dat ik de Xbox heb (1 1/2 jaar) istie bijna elke dag wel even aangeweest, tot aan het diepte punt rond afgelopen december. Er kwam geen drol uit en heb het ruilen op bazar ontdekt....ik heb binnen andrhalve maand 15 spellen geruild en kom nu tijd te kort.......overdag werken....'s avonds even nakijken en studeren, Xbox aan, leveltje metal arms of XIII of etc. En dan komt ook nog driv3r en sudeki......ik ben blij dat ik 7 weken zomervakantie heb....ik heb er dus geen last van dat ik te weinig op mijn Xbox speel
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Mijn probleem is dat ik teveel spellen heb dus het heel lang duurt voordat ik iets uitspeel. vooral adventures kom ik gewoon niet aan toe.zo heb ik munch's Od..bijna meteen gekcoht, nog steeds niet uit meer dan jaar verder..
    maargoed zo heel veel speel ik ook niet. wel bijna elke dag even uurtje ofzo
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG, door die nieuwe screens+filmpje van Kameo heb ik weer helemaal zin in m'n Xbox, al is het wel weer ff wachten.. :)
     
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel niet zo veel, maar af en toe een nieuw spel en je zit snel enkele uren achter je beeldscherm, en multiplayer is natuurlijk ook altijs spannend. Maar als ik een spel heb uitgespeeld speel ik niet meer zoveel
     
  7. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel elke dag meer dan een uur (gem 2 uur) op me xbox en als ik dat niet doe voel ik me niet goed dus ik moet gewoon xboxen 8) :D
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat the f*ck, een hoop afhakers hier! Ik probeer gewoon steeds vaker en beter het spel te spelen en multi blijft gewoon leuk. (heb trouwens geen live)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel nog gemiddeld 2 uur op m'n Xbox.
    Als ik een nieuw spel heb natuurlijk wel wat langer, maar ben nou met PGR2 bezig om alles op Goud en Platinum te halen, dus ik ben nog wel even zoet. En heb deze week Fifa 2004 geruild tegen XIII (deed Fifa toch nooit meer dusja), maar XIII moet ik nog krijgen. Eind deze week verwacht ik 'm, en dan zal ik ook wel weer achter m'n Xbox gekluisterd zitten... :)
     
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben op dit moment verslaafd aan Ninja Gaiden, maar verder speel ik niet echt vaak, komt omdat de meeste spellen al na een maand saai worden. En LIVE is ook niet meer zo interessant ... teveel lamers, maar ik w8 nog op nieuwe LIVE spellen, o.a die van EA ...
     
  11. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    speel vaak als ik een nieuwe game heb maar als ik hem uit heb dan weer wat minder maar gelukkig koop ik iedere maan 1 a 2 games en krijg er af en toe wel eens :)
    dus heb altijd wel wat te spelen:)

    van al mijn consoles speel ik het minste op de ps2
    de cube en xbox blijven favoriet :)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zag net een thread in ASEL over de gemiddlede leeftijd van gamers (36). Aangezien een XboX toch meer voor oudere gamers is (althans, zo is 'ie in de markt gezet), zal het me niks verbazen als het merendeel van de gamers in déze thread ouder zijn. Want zeg nou zelf, de poepluiers moeten ook gewoon vervangen worden....
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben 16 :p Heb overigens vandaag eindelijk mijn xbox weer aangesloten op mijn tv. De redenen: Ninja gaiden, en deathrow. Deathrow is echt verbazingwekkend leuk, je bent echt gek als je hem voor 10 euro laat liggen. :p
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had eerst een hele tijd niks gedaan aan m'n Xbox. Druk op school en geen geld voor nieuwe games. Maar toen mijn verjaardag kwam heb ik binnen 1,5 maand 4 games gekregen [2 voor verjaardag, 1 als PU cadeau en 1 dankzij prijsvraag] Ik zit er nu wel weer veel achter en ik ben verslaafd [geweest] aan PGR2. Nu is het totally Mafia......ik hou het nog wel vol tot Sudeki, Fable etc. uitkomt. :cool:
     
  15. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al best wel lang niet meer gespeeld. Soms zet ik em weer ff aan voor een goed potje halo of ff NBA Street 2 maar voorderest echt niet meer. Wel jammer eigenlijk. Nu toch ook al zo`n 2 maanden niet meer gespeeld :eek:
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Shit!,nou weet ik weer wat ik vergeten ben vanochtend :)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik speel nog bijna elke dag.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sinds ik xbox live heb IK OOK ! :cool:
     
  19. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel elke dag een dag niet gexboxed is een dag niet leven |:- maar als ik xbox live heb eerdas dan ga ik zeker 10 uur achter elkaar spelen dus
     
  20. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel echt al een hele tijd niet meer op mij xbox, ben 'em dan ook mischien van plan te verkopen. Ik heb net een nieuwe pc, en geen geld meer om telkens 60 euro neer te tellen voor een spel. Sad but treu.
     

Deel Deze Pagina