RSC2 Dirty Disc Errors

Discussie in 'Algemeen' gestart door BounceMeister, 19 mei 2004.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    [RSC2] Dirty Disc Errors

Ik heb vandaag RSC2 ontvangen van GCShop. Ik heb het even gespeeld, maar al 3 keer een dirty disc error gehad. De schijf ziet er brandschoon en onbekrast uit. Ik heb gisteren nog PGR2 zitten spelen en nergens last van gehad. Ik heb eigenlijk nooit dirty disc errors.

Ik had ergens gelezen dat het vaker voor kon komen bij deze game, maar wat precies het probleem is en hoe het op te lossen is weet ik nog niet. Ik weet ook niet of het toevallig op dit moment een defect aan de Xbox zelf is, maar die is inmiddels buiten garantie.

Ik heb GCShop al een email gestuurd en zal binnenkort ook de MS helpdesk eens bellen.

Ik zou graag van anderen willen weten of zij ook dit probleem hebben. Mocht het echt vaak voorkomen, dan moet MS daar toch iets aan doen.

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het vooral met mech assault terwijl ik het met andere games niet heb (nauwelijks dan). En nee de disc is niet beschadigd.
    rsc2 heb ik niet

3. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Geen probleem hier met RSC2.

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook een Thomson drive? Die heb ik er namelijk in zitten.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dat gezeik heb ik met wel meer spellen. bij midtown madness 3 was het ook zo erg. vreemd had ik bij een andere versie van midtown madness geen problemen.

ik heb met dit spel ook al een aantal keer die melding gehad.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dan moet je iniedergeval nooit bij freerecordshop kopen! ik heb daar 7 spellen in het totaal gekocht allemaal om het uur geven ze wel een keer aan "this disk is dirty or damaged"(en je zien ook allemaal krassen)eerst dacht ik dat het aan me xbox lag dus heb ik hem laten repareren alleen daarna was het nog steeds daarna heb ik nooit meer een spel bij de frs gekocht en bij andere winkels nog nooit last van gehad!!hebben meer mensen dit?

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De mensen van de frs zelf mogen de spellen soms voor 1 dag lenen. Daarom dat er soms krassen opzitten. Ik koop nooit me shit daar.

8. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook bij de laatste 2 spellen die ik heb gekocht. Splinternieuw en geen krasje of vuiltje te zien. Lens was gewoon kapot aan het gaan want had m al paar keer schoon gemaakt met zo'n dvd en dat hielp niet. Heb maar ff nieuwe xbox gehaald en nou heb ik nergens last meer van, lag dus duidelijk aan die ouwe xbox.

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ff een nieuwe xbox halen :D

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik koop me games altijd gewoon lekker bij gameshop. Je pakt de game uit het rekje waarin geen cd zit en dan geven ze jou een versie uit het magezijn met nog netjes het plastic xbox randje bij de opening eromheen. (seal zit er ook nog om) dan weety je tenminste zeker dat ie niet wordt gebruikt. bij frs stouwen ze de cd;s maar in die kastjes kan nooit goed zijn

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze altijd bij de MediaMarkt. In die beveiligings doosjes, dus niks kastjes/deurtjes/hoesjes, gewoon in de originele verpakking met seal dus... Een aanrader ;)

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    jep ik koop geen games zonder die seal en de xbox aflsuiting

13. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    ik koop ze al bes lang bij frs en er is niks mis mee bij mij..

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net ongeveer een uur RSC2 gespeeld zonder de error, vreemd. Het is nu wel minder warm dan gisteren.

15. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er met m'n ouwe xbox ook wel eens last van gehad, maar hier zat dan ook een Thompson drive in. Nu heb ik een Crystal edtition, waar gelukkig een Philips drive inzit, deze schijnt toch wat betrouwbaarder te zijn.

16. Manifold

Manifold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ello

Heya,

Ik had precies het probleem dat jij omschrijft! had dit met MM3 :confused:
    Microsoft gebelt en ze kwammen hem 2 dagen later ophalen binnen 3 dagen terug met nieuwe dvd drive er in en hij werkte weer prima :)

Dus als je nog garantie hebt direct ff bellen!

17. Manifold

Manifold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woops 2x sorry :'-(

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  18. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Vanmorgen een schoonmaak cd erin gehad, en een tijdje geen problemen gehad zoals ik in mijn vorige post schreef. Toen de DVD Remote ontvanger erin gezet om een dvd te testen en daarna weer RSC2 gespeeld. Toen kreeg ik weer een error. Ik dacht dus dat het aan de DVD Remote lag, maar nu dat die er uit is, kreeg ik toch weer een Dirty Disc Error!! :mad: :mad:

M'n Xbox is al 2 jaar en 2 maanden oud, dus ik weet niet of MS daar nog iets aan doet zonder kosten.. Ik zal ze eens bellen. Eerst even een andere game proberen.

Edit:

RSC1 wilde net ineens ook niet laden, zelfde foutmelding. Ik ga kijken of MS vandaag bereikbaar is.

Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het probleem ook met RSC en het heeft niets met krassen te maken. Want die zaten er echt niet op. In 1 dag stuk of 4x dirty disc error. Helaas heb ik een Thompson drive ...dat zaar zal het ook mee te maken hebben. Ik heb em ook al sinds launch dus geen garantie :'-(

20. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja,ik heb ook hetzelfde probleem...leuk hoor:mad:

Deel Deze Pagina