Ik kom er net achter dat als ik filpmjes van xbw wil downloaden dit niet meer kan. Ik gebruik DAP en dan zegt ie dat ik maar 2 conections per host mag hebben. Ik snap hier niks van. Ook als ik normaal probeer te downloaden doet ie het niet. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn, want op andere sites doet ie het nog wel.
Bij DAP kan je instellen hoeveel bestanden je tegelijk kan downloaden, dus je kan er ook mer dan 2 downloaden. Wat ik ook raar vind is dat wanneer ik op andere sites iets download met DAP, dat ie niet automatisch aangeeft wat voor een bestand het is en waarmee hij wordt geopend. Als je dan het bestand opent krijg je een bericht dat windows het bestand niet kan openen en dat je een programma uit een lijst moet kiezen.
Kan ook gewoon ingesteld zijn door XBW zelf dat je maar 2 filmpjes per keer mag downloaden volgens mij.. En als je ze normaal probeert te downloaden zet dat je download accelarator uit en klik op je linker muisknop en dan Doel Opslaan Als
Je moet trouwens wel een programma ingesteld hebben wat filmpjes met een bepaalde extensie kan kijken.. Zoals windows media player, BSplayer noem maar op
In die lijst die je dan krijgt even een programma toewijzen wat die filmpjes af kan spelen zoals WMP en BS player dus
Dat doet ie wel, maar dan moet ik dat steeds blijven herhalen. Ik wil dat ie automatisch een programma toewijst.
In het programma dat je wil gaan gebruiken voor filmpjes even naar instellingen en instellen wellke file's hij af mag spelen
De truc van een download accelator is toch veel verbingen? Misschien is dat je probleem, dat hij voor 1 filmpje al 4x een verbinding wil. En dat vinden ze hier waarschijnlijk niet zo leuk
begrijp et wel. laatste tijd was XBW wel heel traag. ik denk dat ze het toen naar 2 connections gezet hebben, omdat het anders nog veel langer ging duren. Maybe is er een mod/admin die et kan uitleggen--->?
Je mag maar 2 verbindingen maximaal maken naar een bestand vanaf jouw PC naar een filmpje op XBW.nl Dus als je een filmpje wilt downloaden, dan stel je het aantal verbindingen in DAP in op maximaal 2. Dan zou het moeten lukken.
Ik gebruik alleen DAP. Ik hebt dit als es geprobeerd. Maakte niks uit. Het 'gewoon' downloaden lukt wel. Lag aan de snelheid van internet. Had ik kunnen weten. Gewoon stom van me. Downloaden via DAP lukt niet, maar dit is niet erg. Ik kan wel weer downloaden van XBW, als de snelheid maar hoog genoeg is.