Gran Turismo 4 [PS2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 12 mei 2004.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En bovendien allemaal replay movies en dus niet ingame... Kan aub iemand mij een link geven van in game footage??

2. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A must see video van de officiel Japanse GT4. Hier krijg ik tranen van in mijn ogen. A MUST SEE...woorden zijn hier niet voor...

het is wel een stream de video http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/pv_gt4_e3.asx

Voor de mensen die problemen hebben met de stream heb ik hier de eerste helft van de movie in downloadeble vorm met zeer veel dank aan www.gtplanet.net

http://www.exit-asia.com/temp/pv_gt4_e3.wmv

POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!
    POLYPHONY I BELIEVE!!!

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er helemaal stil van, zo mooi _O_ .

Maar...... Nog steeds niets INGAME :mad:

Mocht het spel er zo uit zien als bovenstaande filmpje dan ga ik toch maar eens een nieuwe telefoon aanschaffen met een gratis PS2 }:]

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mooi filmpje maar helaas niet in-game.

W00t ik spot daar op die screens een nieuwe BMW M5...pwnage! :cool:

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Typisch Playstation. Al jaren doen ze dit, non-gameplay filmpjes showen en daar mensen mee gek maken. Zo wist mijn vriendin totaal niet hoe Final Fantasy speelde, omdat je altijd alleen maar tussenfilmpjes zag.. Ik vind 't echt kinderachtig...

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Weet je hoe super vet dat filmpje is......

Egt dit wordt een super wereld spel

7. Silent Power

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat PGR2 zo zielig lijkt kan ik ook niks aan doen. De GT serie is da best. Het is geen game maar een wereld op zich. Net zoals het prachtige HALO een wereld op zich aan het worden is. Mensen die dat niet begrijpen zijn gewoon fanboys en ik haat fanboys. Fanboys zijn meestal kids die maar een console kunnen aanschaffen en dan op anderen te zitten zeiken. Grow up!!!

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    O dan ben ik dus ook een fanboy. Ik heb xbox en ps2. GT4 is gewoon focking tha bomb en PGR2 is ook helemaal te gek. _O_

Halo is overigens 1 van de grootste zuig spellen die er zijn maar das mijn mening *)

9. Silent Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ere wie ere toekomt en HALO 2 is da bomb hier heb ik lang naar uitgekeken. Samen met GT4. PGR2 is heel leuk online that's it maar hey dat is IMHO.

By the way hier is de nurnburgring

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel, rustig aan svp, niemand loopt hier te zeiken dat dit een klote spel zal zijn ofzo :confused: Het is gewoon jammer dat er geen ingame beelden worden getoond... Het spel is toch allang uit in Japan ofzo iets... Waarom hebben we dan nog geen ingame beelden ??

11. Silent Power

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is glad niet uit. Er is een demo verschenen onder de naam prologue om de spelers tegemoet te komen op het lange wachten. De planning staat wereldwijde release november 2004. Jij wilt ingame beelden nou check deze dan ff
    mms://stream.playstation.jp/scej/mv_gt4_hongkong_dv.wmv

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is inderdaad wederom een mooi filmpje _O_ Ik ben geen expert maar dit is in-car replay, geen ingame.
    Kunnen anderen dit misschien ook even bekijken en hun mening over geven..? Mocht dit echt ingame zijn dan blijf ik bij mijn standpunt om een nieuwe telefoon met gratis PS2 aan te schaffen O-)

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Exactly my thoughts. Heb/ben er sterk over aan het nadenken om ook een PS2 aan te schaffen. Destijds met veel plezier GT 1 en GT 2 op de PSone gespeeld en deeltje 4 gaat natuurlijk ook weer de pan uit swingen. Gran Turismo is gewoon een zekerheidje en iedereen die dat niet wil zien moet zijn/haar oogkleppen afzetten.

14. Silent Power

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste ingame screen van GT4's laatste build dus niet de Prologue edition

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ziet er goed..heel goed zelf..maar ik vind het beeld een beetje teveel met allemaal dingen staan, 2 metertjes, laptimes, laps, map..enz ik vind het er een beetje druk uit zien, maar dat zal je vast wel kunnen veranderen.

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mods/Admins is het mischien een idee om deze thread te verschuiven naar het "Overige Consoles & PC" ?
    Voordat dit wissel forum igg gesloten word ;)

Nieuwe Menu Screens:

17. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zie het net! Whoah! Dit spel zou al über worden maar met dit ding erin kan het dus niet meer fout gaan he! _O_ :cool:
    *blaasjt bijna*

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Bij het sluiten van dit wisselforum worden alle threads over de gewone fora verdeeld........ dus, dat komt wel goed. ;)

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Het ingame plaatje is wel errug druk voor de rest ziet het er goed uit. Ik hoop dat dit spel wel wat sneller gaat want gt3 vond ik wat te langzaam gaan.

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien koop ik voor de GT serie ook wel een PS2... :p Vooral voor nummertje 4 uiteraard :)
    Is het waar datje op een ps2 pc stuurtjes kan aansluiten? met gewone USB?

Deel Deze Pagina