1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Real Life Soul Calibur II Tourney!

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 21 mei 2004.

  1. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste Xboxworlders,

    Ik ben een lange tijd weggeweest van XBW.nl, sommigen kennen me misschien nog wel. Maar dat is het punt niet.

    Herinneren jullie je dat ene masterlijke vechtspel Soul Calibur II nog? Ik denk, dat iedereen die dit spel heeft zichzelf erg errug goed in vindt, en zich dan ook graag zou willen bewijzen aan zijn mede XBW'ers.

    Wat is nu mijn idee? Ik wilde graag een groots SCII Tourney organiseren. Dat kan heel vet worden; ik heb het geluk dat ik in n redelijk groot huis woon met mooie tuin, en in de kleder is n Home Cinema; een scherm van 1,5 bij 3 meter ofzo, en een 5.1 DOlby Surround set met gigantische boxen. Ik kan jullie verzekeren, het is HEEL vet om op dat scherm Soul Calibur te spelen.

    Ik zat dus te denken, misschien is het mogelijk dat we een dagje, of op 2 verschillende dagen, bij elkaar komen voor dit toernooi. Ik had dit zo gedacht.

    2 dagen. 2 rondes per dag. In een ronde speelt 1 poule van 8 mensen. Die spelen gewoon knockout tot er eentje overblijft, en dat doet de volgende poule dus ook. uiteindelijk hebben we dan 2 winnaars. De rest kan naar huis ofzo, dat moeten we nog zien, zij 2 kunnen dat ook doen maar kunnen eventueel ook blijven slapen hier. Volgende dag gebeurt hetzelde, er blijven dan weer 2 mensen over. Dan hebben we een halve finale met 4 man, en daarna zal in de finale blijken wie de XBW Soul Calibur Champ is!

    Ik woon vlakbij Utrecht, dat is dus lekker centraal en voor iedereen met de trein goed te bereiken. Het leuke hieraan lijkt me dat we als XBW'ers elkaar ook ns in het echt zien. Degenen die niet spelen of er al uuit liggen kunnen rustig even wat bijkletsen in de tuin, of natuurlijk kijken hoe de wedstrijden verlopen. Ik zorg hier wel voor een barretje ofzo. We hebben dus een capaciteit van 16 mensen per dag, dat kan toch best gezellig worden? Desnoods kunnen we na de wedstrijden nog uit eten met zijn allen!

    Ik kijk nu even of er animo voor is; als ik heel snel de vereiste 32 spelers bij elkaar heb, dan zal ik dit gaan regelen. Ik moet nog even aan mijn ouders melden dat diti n hun huis plaats gaat vinden maar dat zullen ze niet zo erg vinden ;) Nu kijk ik eventjes of het jullie leuk lijkt.

    Oh ja, er is natuurlijk wel iets van een entry fee. Daarvan wordt dan ook het prijzengeld voor de eerste plaats winnaar betaald. Wat dachten jullie van... 7,50 per persoon?

    Laat wat horen!
     
  2. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom terug :)
    jammer dat ik in belgie woon...denk niet dat ik van mijn ouders mag komen :'-(
     
  3. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    mm, ik doe misschien wel mee. en ik weet nog misschien wel iemand. Maar als je de 1e wedstrijd dus niet wint dan lig je er al uit. Kun je het niet beter met een punten systeem doen? dus poul van 8, als je wint krijg je 1 punt ofzo en verliest 0 punten. Dan moet je 7 wedstrijden spelen.
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je eindelijk mensen bij elkaar en ga je soul caliber spelen, beetje jammer. Als ik jou was zou ik dan meteen meerdere tournooien spelen en dan zoeken naar de ultieme alrounder, dus meerdere spellen spelen en de beste over het algemeen uitroepen tot winnaar.

    Zo hebben meer mensen de kans om te winnen en blijft het ook veel spannder.
     
  5. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee! :)
    Zal er over na denken..
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Xboxrullez zegt kun je beter geen knock-out system gebruiken, want dit was ook bij soul calibur toernooi met de game expo en ik moest gelijk tegen één van de beste en verloor :'-( Dus het beste is dat we heb gewoon met punten telling doen. Als je wint: 3 punten, Gelijk: 1 punt en verloren: o punten.

    En wat Wixx zegt is meschein ook een goed idee, om bijvoorbeeld een fight-game-tournament te houden, waarbij Soul Calibur 2 en DOA 3 worden gespeeld.
     
  7. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1

    Kan, ik heb hier ook nog DOA3 en Camcom vs SNKII liggen (denk niet dat iemand die laatste wil spelen maar ja :p)

    Maar kunnen we dan niet beter gewoon afzonderlijke tourney's houden? Of het bv. 4 dagen lang maken en dan beiden achter elkaar doen?

    Telling kan, maar dan gaat het wel echt eeuwen duren. Een knockout systeem is lekker snel en als je eruit ligt; het is tenslotte toch gezelligo m eventjes met je mede Xboxers te blijven hangen, kletsen... er is hier zat te doen, er staat bv ook nog een pooltafel, dus.... je kan je lol hier echt op!
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind DOA3 geen goede game. Als je met 1 trick door 'spamt' win je. Ik zou Soul Calibur II doen, en dan een worstel game ofzo (een idee ;) )
     
  9. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1

    Nooit van counters gehoord? DOA is juist perfect balanced, SCII heb je meer kans om te winnen door 1 trick te 'spammne' (Raphael -_-) Maar ook ik voel eigenlijk meer voor 1 tourney, misschien evt. daarna nog een maar... nou ja, laat maar even horen wat jullie willen.
     

Deel Deze Pagina