Er zijn plannen om Prince of Persia te verfilmen. Jerry Bruckheimer is de regiseur die deze taak op zich neemt. Deze man heeft al grootte films gemaakt zoals: Con Air, Armageddon en Pirates of the Caribbean. De financier wordt Disney. De game wordt geen rechtstreekse kopie van het spel. Ze willen wel elementen uit het spel gebruiken en daar omheen een heel nieuw verhaal bouwen. De acteur die de Prince gaat spelen is nog niet bekend. Er gaan geruchten dat Keanu Reeves de rol op zich neemt. En dat lijkt me helemaal zo gek nog niet... We w8en gewoon af. Ik denk wel dat het een hele vette movie wordt als je denkt aan het spel...
lijkt me wel ok. ben blij dat het niet een of andere gare regisseur is. deze kerel is wel goed. en reeves als de prince lijkt me wel ok.
op www.imdb.com is er nog niets over te vinden en ik gok dat deze thread ook in het verkeerde forum is gepost.past denk ik beter in ASEL
Niet alleen Keanu maar ook andere acteurs staan op het lijstje, toch willen de makers naar horen en zeggen niet volledig het verhaal volgen maar iets unieks neer zetten zag laatst iets over op SBS6 dacht ik
Lijkt me niet slecht trouwens /Mod Je kan anders ook je post editten ipv 3 nutteloze posts onder elkaar te plaatsen :{ - Dioga
nah voor mij hoeft er niet persee een PoP film te komen, eerlijk gezegt vond ik het spel ook niet echt top.
Hmm, ik had liever, als het zo een soort game moet zijn, Ninja Gaiden gezien. Het mooiste zou iets uit GTA zijn. Of FarCry of iets dergelijks. Ik denk dat Ninja Gaiden als film leuker zou zijn, omdat er wat meer afwisseling in zit, en het niet zo eentonig is. Dat vond ik bij PoP namelijk wel. Op een gegeven moment weetje ook wel dat er monsters zijn die je kan opzuigen. Maar dit is ook niet slecht !
Gast, een film van ninja gaiden word gewoon een goedkope chineese film. Bij PoP kunnen ze nog lekkere wijven inzetten.
Dus, als et goedkoop is, maar otch leuk is, begrijp et ff niet. Mijn menig. Heb jij niks mee te maken, dat jij nou een film goed vind die duur is
ik hoop dat deze film voor de verandering wél een goede verfilming van een game wordt... de andere waren niet echt succesvol