Download Content voor PGR2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Project_Sharky, 28 apr 2004.

  1. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nou die ene radio bij van parijs, die al op disc zat?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  2. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    De radio/muziek bestanden van Parijs stonden al op de disc omdat die 100 mb waren(wat nogal lang downloaden is). Er staan ook radio bestanden van Los Angeles op dus die stad zal wel in pack 2 verschijnen
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    denk maar niet dat ik met geld blijf smijten :p als je voor alle packs moet dokken en er komen er een stuk of 5 (net als mm3 ongeveer en die waren gratiz!)
    Je bent eigenlijk verplicht om deze pack te downloaden als je dit spel wilt spelen. als je in de lobby komt en ze spelen sydney, daarna doen ze dan een potje parijs en dan moet jij weer wachten... volgens mij hebben ze hier echt beregoed op verdient.
     
  4. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen 2 packs, 2e zal idd Los Angeles zijn denk ik.. Zie: http://www.xbox.com/en-us/pgr2/download2.htm

     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Los Angeles... ben benieuwd :).

    Weet iemand toevallig of er nog een 3e/4e download aan zal gaan komen met nog meer nieuwe auto's en nog nieuwe steden die al op de disc staan?
     
  6. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden bij BC dat de eerste download pack nog maar een "drop of the ocean" is. Dan mag je toch wel verwachten dat er meer dan 2 packs uit gaan komen. Maar ik denk we dat ze het zo gaan uitbrengen dat volgend jaar om deze tijd iedereen het nog steeds over PGR2 heeft. Dus dat dan zo'n beetje het 4e of misschien wel 5e pack uit is. Maar dat er zo veel komen is nog maar de vraag natuurlijk.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer je acht nieuwe auto's uitbrengt, krijg je geheid gezeik met spelers die het wagenpark niet interessant vinden. Logisch, want smaken verschillen immers. Zelf ben ik ook niet zo geinteresseerd in die klassieke Ferrari's, hoewel ze wel als beesten rijden :).
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, als ze 4 of 5 packs gaan uitgeven, wat ook wel zal gaan gebeuren, gaat dat je wel 20-25 dolllar kosten...
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt het zelf in de hand. Niks hoeft. Je hoeft daarnaast ook niet alles te downloaden, je kan ook het tweede pakket niet doen, en de derde wel. Ik verwacht zelf dat wanneer er meer packs komen er maar slechts één pakket is met een stad (het tweede, met LA) (hoewel Lyon ooit ook werd genoemd, of dat nou een foutje was of...) - De rest zouden dan gevuld met auto's worden. Dan kan je natuurlijk gewoon bepalen welk pakket je wel en niet leuk vind.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    maar als ze bijvoorbeel in het derde pakket alleen maar een stuk of 6 autos doen denk ik niet dat ze daar geld voor (mogen) vragen.

    Of ze moeten er een stuk of 15 autos indoen of het moet gratis zijn
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk ook dat we alleen zullen moeten betalen voor content downloads met een stad erbij.. Zou ook best kunnen dat ze als goedmakertje bij de 2e cont download een reeks gratisauto's doen, en een stad + auto's premium. Ik blijf trouwens hopen op Amsterdam als premium content download :cool:
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja vraag en aanbod heb je zelf in de hand he :) Als zij geld vragen voor iets dat jij het niet waard vind, dan koop je het gewoon niet en dan krijgen ze vanzelf wel het signaal binnen dat men dat niet pikt.
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het kost voor hun genoeg geld om die auto's precies op detail na te maken + de originele sound van elke auto.

    Logisch dat ze er dan ook wat geld voor vragen.
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het best als ze er geld voor vragen. Als ze maar kwaliteit leveren. En ik denk dat het hier wel goed zit.
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die nieuwe auto's niet echt heel bijzonder. Tevens vind ik het duur 5 euro voor 7 auto's en een stad. Als je het spel koopt voor 60 euro ben je gemiddeld per auto en stad minder geld kwijt als met deze content. En dan moeten ze ook nog het hele spel erbij ontwikkelen en nu hoeven ze alleen maar die autotjes te maken.
    Dus ik vind best dat de volgende gratis mogen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik hem ga kopen. Vette auto's en een mooie stad.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Parijs valt me tegen, dat ze nachtelijk parijs hebben weggelaten vind ik wel heel jammer. De lichtstad zonder night driving is als een kruisloze panty met een kruis.
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen volgens mij toch echt maar 2 packs.. 'Paris in the 1st of 2 packs, pack 2 coming this summer'..

    Hier trouwens een opmerking van TBC over het 2e pack in het BC forum:

    Hmmmmzzzz.. Veelbelovende shit.. Mercedes SLR McLaren misschien? :9
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    In ieder geval bloedsnelle auto's :p

    Een TVR Cerbera is dus niets... hmmm.
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    @infatable: ik dacht dat Chris zei dat dit de 1e van de 2e premium contents was, kan het ook fout hebben, maar hierna krijgen we denk ik extreme/ultimate + LA {€4,99} en daarna misschien nog wat losse auto's {Gratiz}
     

Deel Deze Pagina