ik heb gelezen op internet dat er een derde zal uitkomen ik zou echt niet weten wat ze hier aan kunnen verbeteren misschien meer tracks of meer spelmodes. ik hoop stiekem dat je zelf een parcours kunt maken en je moter kunt tunen
Er is al een tijdje geleden nieuws over geweest. Er loopt trouwens al een tread mischien kun je daar wat meer info vinden. Ik verheug me er i.i.g. op
Er valt anders zat te verbeteren, bv. Schademodellen voor de motoren, meer tunings opties, meer verschillende motoren enz. Maar natuurlijk ook de standaard ge-update stats, zoals rondetijden en rijders die voor andere teams zijn gaan rijden (Rossi bijvoorbeeld).
Ducati zit er in het 3e deel eindelijk wel bij. Hoop dat het spel snel uitkomt. Ik kijk hier echt naar uit.
mooi dat de ducs er nou eindelijk ook bijzitten.wat k in motogp3 wel verbeterd zou willen zien is de A.I. van de andere piloten,die vlamden zo maar wat op hun eigen lijn, leken zich totaal niet bewust van je aanwezigheid te zijn in mgp2
Wat ik wel zou willen zien in MGP3 is dat je niet meer vast zit aan 8 lagen van stickers om je eigen motor te creƫren. Het mogen van mij er wel meer zijn, dan kan je er veel meer mee. Ook goed zou idd meer tuning opties zijn en alle nieuwe rijders in de goede teams. En natuurlijk Content Download...
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Loopt alleen maar uit op teleurstellingen en gezeik. Daarnaast is er voor MotoGP3 niks te Content Downloaden, hooguit nieuwe rosters voor het nieuwe seizoen maar reken maar dat ze dan liever een MotoGP4 uitbrengen. Immers, ze moeten dan voor de Download ook weer de licentie aanvragen en kopen en krijg je weer de grote groep kinderachtige leiertjes die beginnen te zeuren over 5 euro.
Das waar, maar ik doelde idd op roster updates, zodat je elk seizoen wel met de nieuwste motoren kan rijden. Van die 5 euro lig ik niet wakker, dat heb ik graag over voor het verversen van Moto GP
zou inderdaad ook graag willen dat de al van de andere rijders verbeterd. Op legend kun je niet meer normaal racen omdat je dan midden in de groep rijdt en 19 van de 20 keer omver wordt gereden. erg irritant
Dan moet je beter leren rijden, want ook op Legend kun je nog makkelijk een stuk uitlopen, hoor. In MGP 3 zou ik graag willen dat ze weer een voordeeltje gaven aan mensen die handmatig schakelen..... dat geeft toch weer extra diepgang aan het spel vind ik.
ik zou het wel leuk vinden als je zelf teams zou kunnen vormen: ik en Sandaman reden met de zelfde motor en het zelfde logo rond en dat was opzich wel leuk. verder moet de moeilijkheids graad het zelfde blijven(voor mij op de hoogste stand lekker moeilijk maar wel te doen) want bij mgp 1 was het voor mij te makkelijk.
Ik hoop dat de graphics wat realistischer worden. Het gras was te groen, veel kleuren waren zo fel dat het net kauwgomballenwerk was. De graphicsstijl van MotoGP3 op de PS2 in een MotoGP-Xbox jasje gieten (scherpte van de Xbox graphics en de kleurstelling van de PS2 versie) en je hebt qua graphics echt een wereldgame.
betere graphics, betere AI, meer tuning opties, dat lijkt mij zo'n beetje het belangrijkste wat ze er aan toe kunnen voegen.
Jammer dat er niet wat screens vrij gegeven worden, of is de game daarvoor wellicht in een te vroeg stadium
Realistischere verschillen tussen alle motoren en natuurlijk hopen dat er geen patch nodig zal zijn ivm glitches. Daarnaast wat vele Live games momenteel hebben: Zoekfunctie op online gamers die ongeveer hetzelfde nivo hebben. Ik weet nog toen ik net MotoGP2 had en ik ermee online ging dat je dan met Amerikanen en dergelijke gamed. Zij deden dat spel de hele dag door waardoor jij als new-be van zo'n game constant maar mee achteraan reed. Nu niet meer gelukkig.
De graphs en andere zooi zal wel goedkomen. Ik hoop alleen dat ze het huidige seizoen gebruiken. Geen zin meer om met Rossi op een Honda te rijden Yammie is the real deal.