Pro Evolution Soccer 4 op Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 16 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat wordt nog effe een half jaartje op een houtje bijten of toch maar een PS2 erbij kopen...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    op de PS2 komt de nieuwe PES ook niet (veel)eerder uit dan op de xbox of pc

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Konami:

"We are delighted to be bringing what is rightly seen as the pinnacle of football titles to a new legion of fans. It is one of Konami's most prestigious and most important titles, and we anticipate that the Xbox version will enjoy the same phenomenal level of success as its predecessors on other formats." said Kunio Neo, President Konami of Europe.

Michel Cassius of XBox said "Pro Evolution Soccer is a fantastic football simulation. Konami's reputation for delivering stunning match-day action that plays almost identically to the real thing is renowned across the globe. Coupled with the fantastic graphics and advanced gameplay that Xbox offers, we foresee one of the greatest transfers of all time when Pro Evolution Soccer signs for Xbox."

The expected release date for Pro Evolution Soccer 4 is October 2004

Aldus Konami voor Pro Evolution Soccer 4 voor de Xbox die gereleased zal worden in oktober van dit jaar. :D :D :D

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
  5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb em nu sinds zaterdag voor mijn PS2 (Hij's Platinum!)
    Wat een top spel! In het begin is het erg wennen (nu nog) maar als je het ook maar een beetje door hebt is dit de beste Footy die je ooit gespeeld hebt.

Alles klopt gewoon, alleen het comentaar en de schEIts is wat vaag soms maar dat merkt je toch niet als je met de mond al kwijlend aan het spelen bent ;)

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Goed dat je 'm hebt gekocht.
    Dit spel dit tenminste wat je wilt. Alles klopt :).

7. the_man0

the_man0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat fifa 2005 ik heb schijt aan live

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4

Fraaie link, staat wel veel informatie. Groots nieuws: De namen van de spelers zullen officieel zijn voor Engeland, Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk en Nederland! Euro 2004 krijgt het niet voor elkaar, maar PES 4 wel _O_ Verder natuurlijk de nodige verbeteringen.

@xplayer: Dat bericht is toch al eerder verschenen in deze thread? Ik geloof wel dat ik het al eerder had gezien, dus waarschijnlijk is het niet het beslissende bericht dat PES 4 naar de Xbox komt. Ben toch benieuwd wanneer Konami PES 4 laat zien, de beurs in Japan zal waarschijnlijk wel een grote kans hebben.

9. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    daar mogen we wel vanuit gaan. wanneer is die beurs precies?

10. wiepie

wiepie Guest

Maar Pes3 voor de pc, weet iemand waar je die goedkoop kan krijgen. of is hij nog steeds normale prijs.

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hijs is €29,99 bij Free Record Shop, maar zal vast wel goedkoper te krijgen zijn. ff op internet kijken of via google, iig is hier de link van de FRS

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik snap ook niet waarom Konami de Nederlandse licentie wel krijgt(is dit al bevestigd :confused: )en EA niet.
    Het gaat toch alleen om geld en dat zal EA wel meer hebben dan Konami

13. SMoOthSEr

SMoOthSEr Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jah waarschijnlijk had Konami er gewoon veel meer geld voor over dan Ea (wat ik me wel kan voorstellen want voor ea is Euro 2004 natuurlijk niks meer dan een tussenspel tussen de 2 fifa's in. En PES4 is gewoon echt een nieuw spel!!!

Maar kan niet w8en op PES speel het nog steeds heel vaak bij een vriend van me is echt gewoon het voetbalspel _O_ fifa kan hier echt niet aan tippen, enige wat ik eraan hinderlijk vind is dat hij wining eleven heeft en je dus japans bulshit hoort op de 8tergrond!!!

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zo...klaar!
    Het hele NL team geédit tot ik er bij neer viel ;)
    Spelers, Rug nummers, Shirt Namen, kapsels, statistieken....alles! _O_

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nog iemand iets nieuws gevonden(linkje met screens ofzo)

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Jaja, na lang zoeken heb ik wel wat gevonden. Ik zou echt niet weten of het al is gepost in deze thread (naar mijn weten nog niet), het zijn screenshots van een Frans magazine, staan wel leuke dingen op!

De voorkant:
    http://www.gamesway.gr/images/gallery/album236/post_7_1080570599_001.jpg

Niet erg bijzonder, maar je kunt wel de vernieuwingen bij het strafschoppen nemen zien (is gemarkeerd). Natuurlijk hebben ze ook de namen van het Franse elftal.

De volgende pagina:
    http://www.gamesway.gr/images/gallery/album236/post_7_1080570648.jpg

Dingen die gelijk opvallen: Mooie graphics (zie Saha :eek:), veel officiele teams/namen, vertrouwde lay-out tijdens het spelen met map in het midden, mogelijkheid om vrije trappen te nemen met meer dan 1 man, mogelijheid om het muurtje aan te passen, meer manieren om doelpunt te vieren en natuurlijk de vernieuwde training met sprinten!

Ik ben erg blij dat ze de lay-out hetzelfde hebben gehouden, dat maakt het wel zo overzichtelijk en het is gewoon perfect uitgewerkt in PES 3 dus ook in 4 hoop ik! Zo te zien hebben ze nu veel meer spelers gelicenseerd en alles is gewoon uitgebreider geworden (jaah nóg uitgebreider _O_). Met een waarschijnlijke online mogelijkheid wordt dit echt het beste voetbalspel ooit!

edit: mmm, screenshots doen een beetje raar, een directe link werkt niet maar rechtermuisknop -> snelkoppeling kopiëren en in een nieuw venster plakken werkt wel :confused:

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
    2 mensen vinden dit leuk.
  17. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt, mooie plaatjes. En goede info(beetje Frans is goed genoeg)

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nieuwe PES4 Screens _O_ :
    [​IMG] [​IMG]

Bron

19. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan , ziet er goed uit !

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat ziet er zeker strak uit. Ik kan niet wachten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina