PSP of de Gameboy DS??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Super Mellie, 22 mei 2004.

  1. Super Mellie

    Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stelling is welke handheld ga jij kopen en waarom!?
    Ik zit zelf namelijk heel erg te twijfelen!
    want ze kunnen allebei behoorlijk veel aan, allebei goede 3D games!

    Dus de stelling luid;
    Welke handheld ga jij kopen en waarom?(of waarom ga je ze NOOIT kopen!?)
     
  2. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    uhhm volgens mij is het geen gameboy ds maar gewoon ds
     
  3. Super Mellie

    Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook goed maar dan is het ff duidelijker :p
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen van beiden.. :)

    Maar je kan er eerlijk gezegt nog weinig over zeggen, ze zijn allebij nog niet op de markt, en er zijn ook nog geen games van gereviewed.
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb er toevallig laatst goed over na gedacht. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat de DS mij meer trekt dan de PSP. De games van Nintendo zijn ten eerste beter geschikt voor een handheld. Daarna kwam er nog bij dat de DS twee schermen heeft, wat een extra dimensie geeft aan het spelen van de games. Geen lastige, lange menu's bij RPG's, nee, je drukt gewoon op de items et voilĂ . Toen ik hoorde dat je ook, m.b.v. een WiFi verbinding, gratis online kunt gaan was ik helemaal verkocht.
    Lees goed: Ik heb niet gezegd dat de PSP een slecht apparaat is. Misschien ga ik die er later nog bijkopen. ^^
     
  6. SMoOthSEr

    SMoOthSEr Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik 1 zou eerder de Ds kopen denk ik denk ik doordat de PSP meer dan 2 keer zo duur zal zijn als de Ds en k echt niet meer dan 150 ga betalen voor een Handheld, en het feit dat je op de DS ook spellen zal krijgen die je anders nooit zal kunnen spelen, wat niet zo is op de Sp, daar krijg je allemaal spellen die je ook op Playstation (en waarschijnlijk ook andere consoles) kan spelen. De Sp zal dek ik als handheld gewoon veel beter en leuker zijn, heeft veel meer mogelijkheden.
     
  7. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Het schijnt dat dit de laatste prijzen waren die bekend gemaakt zijn:
    DS 200 pond, PSP 260 pond.

    Zelf weet ik nog niet of ik er een aanschaf, en welke als dat wel gebeurt, maar toch denk ik dat het DS wordt, het schijnt een erg leuk ding te worden.
    Eerst eens kijken wat er rond die tijd uitkomt voor de consoles die ik al heb.
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    psp heeft 10x mooiere gfx. Daarom zou ik voor de psp gaan :)
     
  9. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gelezen dat een develeper heeft gezegt dat de ds zowel grafish een lachertje is. en waarom een ds kopen alleen zodat je de menu/map op een ander schermpie kan zien. nou nee bedankt geef mij de psp maar _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  10. driver3

    driver3 xbox owned

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de psp. dat dubbele schermpje boeit mij niet en de psp heeft een veel groter scherm dan de ds. en de tweede schermpje van de ds gebruiken ze ook voor plattegronden en dat soort dingen dus dat vind ik niks nee de psp wil ik
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik gaat de psp maar ff halen hoor:D
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    PSP of Nintendo ds, geen van beiden.
    Heb gba maar speel er weinig op, op vakanties is ie leuk maar niet zo veel als ik gewoon thuis ben en achter de xbox/pc kan. Mocht ik er een krijgen, dan wordt het psp. Ziet er nog een beetje uit, niet dat domme double screen wat me totaal niet boeid, geen onhandige vorm die je niet kan opvouwen waardoor je altijd met een knik in het ding zit. Spellen die niet alleen maar gebasseerd zijn op de kleintjes (wat Nintendo zelf weer aankondigt). NDS zal ook wel weer veel N64 poorts worden, dat wat de gba had met snes en nes spellen. Nee, geen PSP maar zeker geen NDS
     
  13. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik weet nie... NDS spreekt me wel aan omdat de handhelds van Nintendo het wel langer al goed doen maar hij ziet er dom uit en hij doet grafisch onder voor de PSP en nie maar een beetje volges mij... de PSP is grafiesch beter en heeft een groot scherm en ziet er bovendien cool uit maar... die batterylife gaat maar letterlijk een paar uur mee!! ik weet het nog nie.... ik zie het wel als ze er ook echt zijn...
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop ze toch niet. Komop zeg, zitten jullie echt al jullie tijd spelletjes te spelen? Fokking saai man.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Die hebben vast veel geld van Sony gekregen. :{
     
  16. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hoezo, hebben toch gelijk
     
  17. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa ik heb ze zelf anders ook nie bijzonder veel zien doen met dat 2de scherm hoor... en grafisch is het heel goed voor een handheld al is de PSP grafisch wel veel sterker...
     
  18. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    het hangt bij mij af of 1) de psp ook wifi heeft en 2) de batterijduur van de psp want als je die maar 2 uur kan gebruiken om te gamen ga ik mooi voor de NDS
     
  19. Super Mellie

    Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is WiFi belangrijk voor een handheld?
    Is Online mogelijk voor een Handheld belangrijk?
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Belangerijk is natuurlijk wat anders. Maar het kan net de doorslag geven die console, of in dit geval een handheld, te kopen. Maar iedereen kan hier natuurlijk anders over denken.
     

Deel Deze Pagina