Hoe werkt de Unreal II Multiplayer ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net op XBC de multiplayer van Unreal II gedaan , maar ik snap er heelemaal geen klote van !?

Kan iemand mij uitleggen hoe de multiplayer werkt ? :confused:

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 teams, blauw en rood. ieder heeft zijn basis met 2 "artifacts". Jouw doel is om die 2 artifacts van de vijand in jouw basis te krijgen. Die artifacts zitten in een machine in het midden van jouw en hun basis. je pakt zon artifact door door die machine heen te lopen.

Verder zijn er nog generators, die dingen zorgen ervoor dat je basis energie krijgt. met energie kan je je basis verdedigen, want je kan daarmee voertuigen gebruiken, verschillende turrets plaatsen als verdediging enz. die generators claim je door de use knop te gebruiken als je erbij staat.
    Als je basis weinig energie heeft kan je bepaalde dingen niet meer gebruiken/doen. voertuigen kan je niet gebruiken. turrets, mijnen en laserhekken die de engineer heeft geplaats gaan kapot en er kunnen ook geen nieuwe worden geplaats. Je basis wordt dus kwetsbaar en de vijand kan dus makkelijker jouw artifact pakken.

Ook zijn er spawnpoints die je kan overnemen, zodat je dichter bij de vijandelijk basis kan spawnen (=op een plaats weer tot leven komen als je dood bent).

je moet dus zo snel mogelijk de generators overnemen zodat de vijandelijke basis kwetsbaar word en je hun artifacts kan overnemen.
    zo werkte het i.i.g bij de pc versie. ik weet niet eens of de xbox versie wel voertuigen heeft :D

(ik verveelde me)

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    damn dat is me langste post ooit en je gaat me nu niet vertellen dat je het ondertussen al wel ontdekt had :)

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , bedankt voor de Info !
    Ik speel Unreal II af en toe op XBC * Xlink Kai !

Deel Deze Pagina