128 MB geheugenkaart waar kopen? Internet of winkel?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MORPHEUS, 22 mei 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een MMC 128 MB geheugenkaart voor mijn nokia N-gage kopen. Ik heb al een beetje rondgekeken maar zag niet gek veel MMC kaarten liggen. Mij werd verteld dat de 'SD'(SecureDIgital ofzo)kaart de opvolger is van de MMC(MultiMediaCard). Maakt die SD kaart veel uit als ik die in mijn Nokia zet?

En waar kan ik zo'n kaartje het beste kopen? Op internet of in de winkel? Op www.rilex.nl zag ik al 'teen en 'tander staan voor leuke prijzen maar is dat dan ook verstandig om zo te kopen?

bij voordaat dank :)

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het ligt er natuurlijk aan of jouw Nokia de SD kaart ondersteund, mijn Nokia 3300 ondersteund nl. alleen MMC's. Ik heb mijn 128 MMC gekocht op deze site. En dat is gewoon goed gegaan. En ik had nog verder gezocht, maar daar het goedkoopste dacht ik.

3. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Wattafak? 256 MB lees ik dat goed? Ik weet vrij zeker dat de Nokia N-Gage maximaal 128 MB aankan. Namelijk, de 256 MB versie heeft veel meer 'schakeltjes' dan de 128 MB versie dus kan de 256 simpelweg niet worden aangesloten??

Of is dat nou wel mogelijk??

5. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Joh ik heb er een in :|. Nokia geeft zelf support voor kaartjes tot 128 MB maar ik ken ook mensen die er een gig in hebben zonder enige problemen hoor :|.

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat voor formaat zal ik dan kopen? 256 MB?

7. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet doen wat voor grootte je denkt nodig te hebben! Dus wil je hem volgooien met allerlei shit ;) en nog wat MP3's dan is 128 MB te klein.

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij die 256 MB versie dan vandaan {als ik mag weten :)}? Want volgens mij zijn die dingen duurder als peper :mad:

/edit w00ps je had al de link gegeven :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  9. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
  10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks for now m8.

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wilde eigenlijk ook een 256 mb kaartje, maar dat werd me afgeraden door Nokia, ze zeiden dat mijn telefoon dan erg langzaam zou worden etc. Daarom heb ik nu een 128 mb MMC.

12. Ajax

Ajax Guest

kan een nokia 6600 ook een 256 mb kaart aan?

13. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan hij ook aan. Nokia liegt omdat ze zelf maar tot de 128 MB kaartjes verkopen ;). Ok het formatteren duurt wat langer maar voor de rest is er geen ander nadeel te bekennen.

Deel Deze Pagina