Xbox 2 deels gejat?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sora, 23 mei 2004.

  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had gelezen dat microsoft heel veel ideen van de PS3 aan het overnemen is en aan het verbeteren is zodat xbox 2 een stuk beter wordt met haast dezelfde onderdelen als de PS3,

    Wat vinden jullie hier nu van?
     
  2. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    beter goed gejat dan slecht bed8
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Als sony de juiste console maakt met de juiste technieken....moet micrsoft dan zeggen van o dat doen wij niet...wij willen een bagger ding maken zodat we niet op de ps3 hoeven te lijken. En je krijgt heus niet dat de games er hetzelfde uitr gaan zien...andere grafische chip erin en andere developers.

    Goede elementen overnemen van elkaar is nie erg.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Valt wel mee lijkt me, Sony kijkt mij MS, MS kijkt bij Sony..
    De Xbox zelf vind ik ook zeer geslaagt, en ik vindt het uiterlijk eigenlijk wel cool :) Dus ik heb er wel vertrouwen in :)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en dan vinden jullie het oppeens niet erg dat er iets wordt gekopieerd he maar als jullie een game hebben op de xbox die wordt overgezet naar de ps2 dan zijn alle remmen los en kan je er niet tegen
     
  6. tomhasj

    tomhasj baklap!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ms wat meer zelf dingen moeten besluiten, net zoals bij de hd, als sony die erin stopt doet ms dat ook (dacht ik). Ms moet gewoon zijn eigen weg ingaan. Natuurlijk moeten ze ook wel naar sony kijken, als die opeens met een megaconsole komt en de nieuwe xbox kan daar niet aan tippen dan moet er wat aan worden gedaan, maar niet zoals het nu gaat (vind ik) :p
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bron, en had jou bron ook nog betrouwbare bronnen?
    Dit is natuurlijk allemaal speculatie.. Natuurlijk wordt er bij elkaar afgekeken, en soms denkt MS of Sony van, verrek dat moet ik op zich ook hebben anders zou dat nog best nadelig kunnen zijn als ik het niet had.. En dan wordt het erbij betrokken.. Maar dit is behoorlijke crap in mijn ogen.. MS trekt zich weinig aan van Sony omdat MS een heel andere visie heeft.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    de xbox heeft 4 controller ports dus als de ps3 dat ook zou doen mag dat niet?
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Andersom doen ze het ook, wiens idee was het nou om online te gaan met een console, sony d8 dat daar helemaal geen potentie in zat, later hebben ze die uitspraak toch maar teruggetrokken :confused:

    Mij boeid het niet of ze afkijken, als de spellen maar goed zijn en als de ps3 maar niet te krachtig wordt dat de xbox2 heel oud lijkt zoals dat nu andersom het geval is.
    Hopelijk steelt ms de cell chiip technologie en verbeteren ze die, dan kan je nog gaan lache ;)
     
  10. DarkRyugo

    DarkRyugo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat alleen op hd erin of niet wat een gezeik zeg -_-' ga liever zeuren als er ook daadwerkelijk iets over die apparaten bekend is... je weet er te weinig van om nu al te gaan lopen discuseren :|
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    maakt toch niets uit als ze dingen overnemen?! als hierdoor een super-console wordt geleverd is het toch alleen maar goed meegenomen :)
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergelijkt dingen die niks met elkaar te maken hebben. Je kan toch niet zeggen, als de PS3 een ATI Radeon 9800 Pro erin zet: Hmm, we mogen niet afkijken dus zetten we er een slechtere in. Dat doe je niet. En dan de games: Als de game Xbox Only is, is et goed voor de xbox, en komen er verkopen voor de xbox. Misschien daardoor zelfs wel dat er mensen een xbox gaan kopen (ken mensen die xbox kopen voor Halo2). Dan is et toch logisch dat Microsoft liever niet wil dat ie naar de PS2 komt ? Zoiets noemen ze concurrentie. Ik baal ook dat ik in oktober niet de nieuwe GTA: san Andreas kan kopen, maar wij hebben zo ook 'onze' games. Nogmals: je vergelijkt dingen die niks met elkaar te maken hebben :{
     
  13. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze elkaar nog maar lekker gek maken met specs.
    Des te beter wordt het uiteindelijke resultaat.
    Ik hoop echt dat de xbox2 beter wordt dan de nwe van sony, met name omdat ik xbox live helemaal de bom vind.
    Maar ik koop toch uiteindelijk de beste van de twee.
    Dit is voor ons gamers een win-win situatie. :)
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    mensuh zijn jullie helemaal gek de x-box 2 is verder af dan de ps 3 , de rumor is gestart door een stelletje losers die un ps2 hebbe en de X-box afkraken.

    ok nog 1 ding X_BOX RULLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja weet je waarom ie verder af is ze hebben alles gemaakt wat ps2 niet had en toen zijn ze gaan kopieren wat s2 wel had |:-
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Lekker intellectuele posts zeg.

    De PS3 krijgt een cell processor, wat eigenlijk nog heel weinig betekend, en we moeten zien wat er naar voren komt.

    De Xbox2 krijgt meerdere IBM processoren die samenwerken. Een heel ander concept. Ik vraag me wel af hoe dit gaat uitwerken op de programmeerbaarheid.

    MS zorgt dat de Xbox2 niet onder doet voor de PS3. Als Sony meer videogeheugen krijgt dan breidt MS het ook uit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  17. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n leeghoofd met debiel commentaar. Het is op zich wel logisch dat ze bij elkaar kijken. En eerlijk gezegt boeien de specs me niet eens zoveel. Ik weet zker dat beide consoles grafisch erg sterk gaan worden. Het gaat mij vooral om de games.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Specs gaven bij mij na de dood van de Dreamcast wel de doorslag om een Xbox en een Cube te kopen in plaats van een PS2. Games zijn belangrijker maar goede dingen in een console, zoals een harddisk en een kwalitatief goede DVD speler maken de aankoop aantrekkelijker. Alledrie de nieuwe consoles zullen goede machines zijn, en we zullen dan eigenlijk alleen maar op basis van games een keuze moeten maken, of ze gewoon alledrie moeten halen natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    alledrie?
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, drie. Hij heeft het in zijn post over Playstation, Xbox en Cube.

    Back on topic: Ik ben ervan overtuigd dat het eem dom gerucht is en niets meer en niets minder. Maar desondanks zou ik het in het geheel niet erg vinden als de beide (of alledrie voor mijn part) consoles klonen van elkaar zouden zijn.

    Dan is eindelijk die stomme situatie verdwenen dat de game van de ene console niet past op de andere console.

    Stel je voor dat je van MS Flightsimulator een aparte IBM versie, HP versie, Dell versie, enz enz zou moeten kopen. Daar word je dan toch ook gek van?
     

Deel Deze Pagina