Fight Night 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door the_master_Tom, 23 mei 2004.

1. the_master_Tom

the_master_Tom XBOX-FREAK

Leuk Bevonden:
    0
    Yu ,
    ik heb een prijs gewonne op andere site en ik mag dus een gratis game halen bij dvd zone , ik kan kiezen tss deze :
    Fight Night 2004
    Splinter Cell : Pandora Tomorrow ( kspeel niet zo graag stealth games )
    DTM 2 ( heb PGR 2 al )
    Unreal 2
    Hitman 3

Fight Night spreekt mij het meeste aan , wie heeft deze game en wat vind ie ervan ?????

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik zou eerder Ninja Gaiden halen maar Fight Night 2004 lijkt mij ook tof(haal hem waarschijnlijk nog wel een keer)

3. aTraX

aTraX aTraX

Leuk Bevonden:
    0
    Fight Night 2004 vind ik zelf iets te langzaam spelen door het nieuwe systeem om punches uit de delen met de analoge. Het spel vereist daarom diepgang maar het diepgang bij het spel wordt naar mate het spel vordert laag en verliest je intresse. Fight Night 2004 is tot nu toe de beste boks game die er is, maarre vereist veel diepgang waar bij vele mensen het onintresant wordt.

4. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fight Night 2004 en ik vind het een heel vet spel. Maar je moet wel een beetje van boksen houden.

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen is heel enthiosiast over DTM 2, anders neem je die toch mee en koop ik die van je over.

6. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou dtm2 nemen is heel anders dan pgr2 naar mijn mening vind ik dtm2 veel leuker dan prg2. dus als ik jou was zou ik die kiezen.

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    splinter cell PT over live is echt zo vet!! dat is cker een aanrader. Fight night is denk ik leuk als je met wat vrienden bent en DTM is ook echt vet, maar omdat je pgr2 al hebt zou ik het niet doen.

8. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fight night is een heel leuk spel. ik heb et. je moet er wel een paar dagen mee bezig zijn voordat je alles eruit kan halen. met vrienden is het helemaal leuk

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm dan neem je DTM 2 en ruil je die tegen Splinter Cell: PT pus event. bijbetaling van mijn kant.

10. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeker geen unreal 2 nemen, want ik heb hem en ik vind er geen bal aan

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Unreal 2 is shit. Aangezien jij niet houdt van stealthgames, vallen Splinter cell 2, en Hitman: Chronicles dus af. Dan is de keuze tussen racen of boksen, dat kan ik niet voor je bepalen.

12. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Wrm zou ie DTM nemen om em dan te ruilen voor Splinter Cell:pT als ie ook gelijk Splinter Cell:pT kan nemen (of ie dat wil is een tweede natuurlijk). Is een beetje zinloos.... :{

Oh ja, ik zou voor Hitman gaan, maar als je stealth echt nix vindt, dan voor DTM 2. DTM is toch stukken anders dan PGR2. Ik persoonlijk vind DTM veel fijner spelen

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  13. the_master_Tom

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor al jullie adviezen
    besluit : fight Night of DTM 2

14. the_master_Tom

Leuk Bevonden:
    0
    komaan jongens kan niamand mij wat meer vertellen over deze EA titel???

15. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren Fight Night 2004 gaan kopen en ik moet zeggen dat het een heel leuk spel is (zeker met z'n 2en). Je moet wel even wennen aan de controls (op de knopjes rammen hoort er dus niet bij) maar eens je het door hebt... :)

17. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vandaag fight night 2004 gekocht en het is cker wel een heel goede box game maar je moet het idd wel beetje leuk vinden en heel erg wennen aan die controls, maar als je het door hebt _O_

18. the_master_Tom

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor alle hints
    heb zojuist Fight Night besteld

19. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    haha,heb 'm ook pas,idd erg pittig in t begin(frustrerebd als je t knoppenrammen gewend bent),maar begin er wat in te komen.erg vermakelijk nu.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik heb Fight Night vandaag ook gekocht(beter gezegt heb Euro 2004 terug naar de Music Store gebracht en geruild voor Fight Night)

Ik moet eerlijk zeggen dat het tot nu toe een top game is.ben meteen een career op easy begonnen en de eerste fight was nog wel een beetje raar maar bij de 2 fight was ik al goed aan de controls gewend.Lekker simpel maar toch uitdagend.

Het enige wat ik niet goed snap is als je KO bent gegaan hoe dat dan precies met de 2 thumbsticks werkt.Ik kan het ook niet in het boekje nalezen omdat ze dat vergeten hebben bij in de verpakking te doen :mad: moet ik morgen nog maar eens naar de music store :mad:

Deel Deze Pagina