Ligt dit aan mijn controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door christvs, 24 mei 2004.

1. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eind vorig jaar heb ik een extra controller gekregen (S).
    Deze controller doet soms raar. Soms werkt de A knop niet en begint ie in halo automatisch het hele magazijn leeg te schieten. Hebben jullie ook zulke problemen of moet ik maar naar de helpdesk bellen?

P.S heb nog een probleem soms doet de dvd speler het niet dan reageert hij niet als er een game disc in zit.

Christvs

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de controller betreft zou ik maar even bellen om een nieuwe te vragen. De dvd speler werkt bij iedere Xbox wel eens niet. Dit ligt waarschijnlijk aan een vuile/ stoffige dvd. Gezien je dit soms hebt is dit niets om je zorgen over te maken.

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik zou idd ook maar eens bellen over je controller. Dat hoort echt niet.

4. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent genaaid whahahahah

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk he.. Ga jou ook uitlachen als het jou gebeurd en je dan ook een topic opent.. Korky..

BTW: Heb soms wel 's dat bij Halo hij telkens naar boven blijft gaan zonder dat ik wat doe.. Vreemd, maar meestal start ik hem opnieuw op..

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft het zin om naar Microsoft te bellen als je controller kapot is? Krijg je dan een nieuwe?

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jah heb ik ook een keer gehad, toen was ik naar de winkel toegegaan waar ik m`n box gekocht had en toen kreeg ik daar een nieuwe mee :)

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties zal maar eens met microsoft gaan bellen.
    Is de helpdesk om 8 uur nog open?

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zeker wilt weten of het je controller is moet je tijdens zo'n rare fout (magazijn leeg schieten bv) je controller eruit halen en kijken of ie ermee doorgaat.

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Denk et niet, meestal van 9 tot 5 of 6. Waarom bel je nu niet gewoon, dan weetje gelijk et antwoord.

11. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :confused: :confused: :confused: :confused:

geven ze je dan een nieuwe controle :confused:
    hoelang heb je die controler al
    als je hem namelijk al lang hebt geven ze je geloof ik geen nieuwe :+
    k hoor het wel

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo geef mij zo'n controller auto-fire :D
    Nee gewoon bellen naar microsoft en kijk niet raar op als ze je heel goed helpen.

13. p0mP

p0mP 100% Puur Sap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde me rechter trigger die blijft hangen! bij elk spel zwaar irritant! met racen bijvoorbeeld wil je remme gas die daarna weer gelijk door leg je alsnog uit de bocht :confused: ik ga binnekort ook even bellen ik heb deze controller nu een jaartje denk ik...

14. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    grappig (maar was korky :confused: )

15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen naar MS helpt niet meer, tenminste mijn broertje had gebeld omdat zijn A knop het niet meer deed, maar MS zei dat hij maar naar de winkel moest gaan.

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik had laatst ook een probleem met de controler en heb de helpdesk gebeld (trouwens tot 10 uur 's avonds open) en kreeg meteen een nieuwe thuisgestuurd. De controller was al anderhalf jaar oud, maar zat wel bij de Xbox toen ik hem kocht. Hierdoor heb je 2 jaar garantie.....een los gekochte controller heeft maar een jaar of zo....beetje vreemd, maar zo hebben ze het mij uitgelegd. Ze kunnen trouwens aan de serienummers zien oftie bij de Xbox geleverd is of niet....

17. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net opgebeld wat krijg ik te horen. Heeft u het bonnetje nog? andwoordt: nee. Ga er dan maar mee terug naar de winkel. Hoe kan dat nou ooit zonder bonnetje! Of heeft nog iemand meer dit gehad?

18. Casperge

Casperge Guest

Er zit niks anders op dan de xbox helpdesk bellen of terug te gaan naar de winkel waar ie vandaan komt.Toen ik mijn xbox/sega gt2002/jsfr-pack kocht,en hem thuis aansluite,begon mijn ''grote''controller onophoudelijk te trillen(hij deed niks anders en ging ook niet meer af tot ik de stekker uit het stopcontact trok).Ik belde de media markt en kreeg via de xbox helpdesk kosteloos een nieuwe controller.De suffe nerds achter de media markt balie waren overigerens heel opgewonden,ze hadden nog nooit van het ''tril'' probleem gehoord.

Deel Deze Pagina