Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    simpel vraagje...:
    ik heb security level 100 en ik weet niet hoe ik kisten op slot moet zetten...krijg ze wel open, maar niet dicht....hoe doe je dat?

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    @ Hardcore_sjefke:
    hier vind je alle artefacts, goldbrand ontvang je na het voltooien van een Deadric quest

@fishey007:
    Daar heb je een lock-spreuk/spell voor nodig, hier vind je alle spell-merchants, dus bij wie je de spells kan kopen. Je security heeft hier geen invloed op, maar hier heb je wat aan je Alteration skill. Lock en Open-spells vallen onder de School of Alteration, niet onder security, dus je zult je Alteration-skill hoog moeten hebben of moeten trainen om deze spell fatsoenlijk te kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  3. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu de deadric quest gaan doen om de goldbrand te krijgen.

Nu ben ik de shrine aan het zoeken, maar kan hem niet vinden. Heb wel een ruine gevonden in het water. Ligt die ruine wat ik moet hebben helemaal onderwater of is de ingang gewoon aan de oppervlakte?

4. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal onder water...en er is geen ingang, het zijn gewoon wat ruines. Vind de afgebroken kop van een beeld. Klik daarop.
    Deze ruines zijn aan de westkust van morrowind. Weet niet of je wilt weten waar of dat je wilt zoeken...zo ja laat je et maar weten.

5. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    @morrowblade: bedankt!...ik heb alteration ook op 100...

6. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    hmm....waar zijn probe's voor?

7. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    om trap's onschadelijk te maken

8. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    oowja nu zie ik et.....vet man!

9. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    als je eenmaal lid bent van Telvanni...kun je er dan ook uitgesmeten worden, want ik heb al iedereen van Telvanni geprobeerd te vermoorden, maar dan ben je ook geen steek verder....????

10. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum, waar kon ik ook alweer de talking mudcrab vinden???

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Op een eilandje ten noorden van de Deadric ruine Bal Fell en ten zuiden van de Dwemer ruine Mzahnch. Let op want hij heet gewoon mudcrab en loopt gewoon rond. Kijk dus bij alle mudcrabs in die regio of je met ze kunt praten.

12. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    en die resist magicka 60?constant in zon levitate city, 100 lock level... welke city?

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, maar zou je je wat willen verduidelijken? Ik begrijp niet wat je vraag is.

14. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel een cuirass met resist magicka 60 % voor tegen die boots of blinding speed.. ze zitten in een kist met lock 100...

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is de Carcass of the Savior's hide. Die vind je Tel Fyr, in de kamer bij Diviath Fyr. Als je in de ruimte bent waar hij ook is, moet je zoeken naar een kast met lock level 100. Daar zit deze cuirass in. :)

16. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    de Dragonbone Cuirass is toch wel iets beter; ligt onder Ebonheart in Mulan Grotto; das een cavern net onder het wateroppervlak op een eilandje ten zuiden van Ebonheart

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik niet. Ik speelde altijd met een Dark Elf, die van zichzelf al 75% fire-resistance heeft. Die extra 25% wist ik altijd wel ergens anders vandaan te krijgen.

Heb beste cuirass is IMO dat Ebony (?) cuirass die je verkreeg door de tempel te dienen.

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ebony mail bedoel je?

licht er toch gewoon aan in wat voor armor je goed bent, of nie dan? ik gebruik light armor dus gebruik ik Carcass of the Savior's hide.
    Die ebony mail cuirass is de beste medium armor
    en de dragonbone cuircass of the lords mail zijn de beste heavy armor

19. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    maar welke shit moet je daarnaast dragen? met alleen een cuirass ben je er nog niet... ben ook bezig voor de ebony mail maar moet me conjuration nog even naar de 80 krijgen :D dat duurt nog wel ff, zit op de 55... nog iemand een trainer van conjuration die tot de 80 gaat?

20. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    een gast onderin de tempel van Ald' Ruhn, maar daar moet je wel lid van de tempel voor zijn en volgens mij ook een hoge rang voor hebben in de tempel; hij heet Methal Seran

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina