Ik heb nog een stelling; Is online gameplay of lan via een handheld belangrijk? Kijk ik heb eerder een stelling gemaakt van WELKE KOOP JIJ? De DS of de PSP?? Maar nu welke koop jij en vind jij het belangrijk om online te kunnen via HANDHELD! Maar zeg nou zelf GOLDENEYE, PERFECTDARK, METRIOD en MARIO KART online lijk je toch ook cool op de DS??? Zeg maar wat je vind
lijkt me eerlijk gezegd geen ene zak aan. Een shooter is niet bestuurbaar op handheld. Dus online is alles dan veel te traag. En je zal ook wel tering lag hebben.
Leuk die wifi alleen als je dan online wilt gaan spelen gaat het je flink wat duiten kosten want kpn rekent heel wat pieken voor een minuutjtje online. Dat is dus nog niet interessant, bluetooth multiplayer (lan) is voor mij veel interessanter en veel beter realiseerbaar. Ik weet niet of de psp online of multiplayer functies krijgt (denk het wel) maar ik verkies de psp toch boven de ds, omdat ik nintendo spellen niet echt fantastisch vind en het ding ziet er gewoon weg niet uit. Ook snap ik het nut van 2 schermen niet, want als ze gewoon 1 groter scherm hadden gemaakt dan had je dat scherm op kunnen delen. Ook touchscreen vind ik niks want ik vind het al irritant en langzaam bij de p800 en p900 telefoons van ericsson, laat staan dat het fijn werkt op een handheld. Ook het gegeven dat ik meer met het ding kan doen dan alleen spelletjes spelen is belangrijk voor mij, want een filmpje checken in de trein is ook wel relax lijkt mij.
Wow WiFi kost dus wel geld? Ow dan is het totaal niet interessant Kwiz nie wat wifi was maar als het duur is POEP!
hoe oud ben jij... 12 ------------------------------------------------------------------------- ik ga persoonlijk voor de psp en lan lijkt me perfect en echt te gaaf. maar online... nee daar hou ik dus totaal niet van laat staan op een handheld. ik hou het bij lekker tegen je vrienden spelen. die ken je ten minste en het is een stuk gezelliger
Nee, kben 17, maar dat betekend niet dat ik voor een of andere vage mobiele service extra ga betalen naast mijn gewone internet waarik al 45 de maand voor moet boeken...