Ik merk dat m'n Xbox steeds vaker de melding geeft dat ie de disc niet herkend. Hij doet het met alle games, ook met nieuwe. Lijkt me dus dat de laser een beetje vuil is. Kan ik gewoon zo'n schoonmaak cd erin stoppen? Of zijn er speciale Xbox schoonmaak cd's. Zoals bv de PS2 die ook heeft.
wat nu al vieze lens, heb je telkens zitten niezen en hoesten en fluimpjes schieten opzo, toen je de cd verwisselde. ik heb no probs sinds de launch. mijn psx die ik denk ik 3 jaar heb gehad heeft ook nooit probs gehad. misschien is je lens beschadigd ofzo!
Ik heb precies hetzelfde probleem ook makt hij meer lawaai dan gebruikelijk en blijft hij vaker hangen. Ik heb een cd-lens cleaner gebruikt maar dit maakte geen verschil. Als je toevallig het antwoord van iemand krijgt hoor ik graag van je.
dit is haast onmogelijk volgens mij, dat hij zo vies is dat hij niet meer goed leest volgens mij echt kapot hoor
Kheb alleen het probleem bij m'n Pal Xbox. Met de NTSC box/Gamecube's/PS2 heb ik nergens last van. Moet wel zeggen dat er aardig wat stof, vooral aan de zijkanten zit. Hij zit helemaal ingebouwd, dus schoonmaken gaat niet echt lekker. Het is ook nog niet echt een groot probleem. 2/3 keer resetten en alles werkt weer, maar het moet niet erger worden..........
Die van mij maakt inderdaad ook meer lawaai dan voorheen. Enne, waar heb je die cd-lens cleaner gekocht?? Ik heb ff op mycom en dixons gekeken, maar die verkopen alleen van die spuitbussen en doekjes.
Nee, als ie kapot zou zijn zou het opstarten helemaal niet meer moeten gaan, of in iedergeval super moeilijk. Zoals ik al eerder zei, alles werkt gewoon nog , alleen het moet niet erger worden.
Ik heb de lens cleaner gekocht bij free record shop,is van het merk {van den doel accessoires MULTIMEDIA CLEANER} Pirates en enclave lopen vast met de melding cd vuil of disc kapot. Maar het zijn nieuwe games dus het ligt aan de X-box.:{
Een kleine tegenslag misschien maar die ps2 van me gebruik ik alleen nog maar om ervoor te zorgen dat het stof niet helemaal tot de grond meer kan vallen. Koop lekker die xbox and enjoy...
Mijn XBox doet het perfekt hoor. Ik heb hem wel 2 keer moeten ruilen, maar nu is het eindelijk goed....