Hier komt ie dan, mijn verassende top 10 (denk ik) 1. Timesplitters Futere Perfect Ik vond Timesplitters 2 als geheel een stuk vetter dan HALO. En het ziet er naar uit dat dit deel daar nog eens overheen gaat. Alleen nog hopen dat EA voor deze game uit komt online gaat, dan wordt het helemaal smullen. 2. Full Spectrum Warrior Er is maar 1 genre dat ik liever speel dan 1st person shooters, en ik weet niet hoe dat genre heet. Maar het zijn in ieder geval spellen zoals FSW. Net als Brute Force (Squad Deathmatch) alleen dan nog een stuk dieper. 3. Halflife 2 Ik heb een trailer gezien, en een stuk gelezen in de PCGameplay en ik was verliefd De reden dat ie niet op 1 staat is dat dit een XBox forum is, en ik het spel waarschijnlijk toch op de PC ga kopen (ivm Counterstrike 2). 4. HALO 2 Tsja........ Kan natuurlijk niet ontbreken. Ookal was Timesplitters 2 leuker, van HALO heb ik toch erg genoten. 5. Brothers in Arms Ik heb hier nog weinig van gehoord. Heel erg weinig zelfs. Maar ik heb wel gehoord dat dit een shooter is die wel iets weg heeft van Call of Duty, en aangezien Ubi Soft het maakt ben ik erg benieuwd naar deze titel. Ik hoop dus op meer informatie vanuit LA. 6. DRIV3R Zag er verschrikkelijk mooi uit. En aangezien de gameplay lijkt op die van GTA 3/VC kan het niet anders dan een vette game worden. En ook de Directors Mode (ofzow) lijkt me grappig. 7. Operation Flashpoint: Cold War Crisis Ik heb het origineel op de PC jammer genoeg nooit gespeeld. Dus de XBox versie lijkt me erg cool. 8. Far Cry: Instincts De PC versie hapert dankzij misterieuze wijze op mijn PCtje (Pentium 4 3,0 Ghz ) dus zal ik het met de XBox versie moeten stellen. 8. Starwars Battlefront Een gedeelde 8e positie omdat ik deze game vergeten was Battlefield in een starwars omgeving, wat wil je nog meer. 9. Fable Ik ben eigenlijk geen RPG liefhebber maar Fable lijkt mij toch een leuke spelleke te worden. 10. Knights of the Old Republic 2: Sith Lords De enige RPG die ik ooit langer dan een uurtje gespeeld heb zijn Golden Sun en KotOR. Dus ik verheug me echt op deeltje 2.` En dan heb ik er nog een paar moeten laten vallen die mij ook wel interessant leken. Dus het lijkt mij beter om mij gewoon kaartjes op te sturen Dan kijk ik zelf wel welke games ik cool vind
Ik heb geen top 10, maar de spellen waarvan ik wat wil zijn zijn de games van Rare (Conker, Kameo en Perfect) en mayb nog wat van Full Spectrum Warrior.. Iets van Halo 2 ook wel, niet bepaald nodig.. Een nieuwe RBS lijkt me ook wel leuk, of is het een add on?
Top 10 E3 2004 - 1. Doom 3 XBOX Activision - 2. Dead or Alive Ultimate XBOX Tecmo - 3. Crash 'N' Burn XBOX Eidos Interactive - 4. Spikeout Battle Street XBOX Sega - 5. Halo 2 XBOX Microsoft - 6. Sudeki XBOX Microsoft - 8. Iron Phoenix XBOX Sammy Studios - 9. Kameo Elements of Power XBOX Microsoft - 10. Obscure XBOX Microids Het ene spel lijkt mij gewoon tof om te spelen, van sommige heb ik juist weer hoge verwachtingen. Ik kan niet wachten tot de releases van deze games.
1.Halo2 2.Fable 3.Conker Live en Reloaded 4.Sudeki 5.Kameo Elements of power 6.Doom 3 7.Full Spectrum Warrior 8.Dead or Alive Ultimate 9.Starwars Battlefront 10.Unreal Chapionship 2
1: Sudeki - omdat het beeldschoon is 2: The Movies - omdat het origineel is 3: Fable - omdat het Molyneux is 4: Halo 2 - omdat het Halo is 5: DOA: Ultimate - omdat het vrouwelijk schoon is 6: Kameo - omdat het Rare is 7: Jade Empire - omdat het oosters is 8: Conker: Live and Uncut - omdat het vaag is 9: Mortal Kombat: Deception - omdat er ook een tiende nodig is
1. Halo 2 ach ja word da bom. 2. Conker Live and Reload Ziet er erg goed uit. (vooral voor LAN) 3. Mech Assault 2 Deel 1 was vet en deel 2 word veel beter..... 4. Fable Eindelijk een super RPG voor de X-Box. 5. Kameo Ziet er erg goed uit en de gameplay ziet er goed uit. 6. Sudeki Mooie Actoin-RPG die er ook nog goed uit ziet. 7. DOA: Ultimate Ziet er erg leuk uit ene live!!! 8. Star Craft: Ghost Splinter Cell in Star Craft style!!! 9. Half-Life 2 Ziet er erg goed uit. 10. Doom III Moet nog wat verzinnen en maybe met z`n 2en game...
wOoTt ! Er komen de komende tijd nog zoveel nieuwe (leuke) games uit dat ik egt niet zou weten welke er in de top 10 moeten komen .... Maar iig deze, - Halo 2 - Driv3r - Rbs six 3 Black Arrow - Half life 2 - Doom 3 - Ghost Recon 2 Maar een egt volgorde kan ik er nier van maken ......
1. Halo 2 2. Fable 3. Jade Empire 4. The Movies 5. Full Spectrum Warrior 6. Sudeki 7. Battlefield 8. Kameo 9. Kotor 2 10. Starcraft: Ghost
Voor mij is HALO 2 de nummer een waar ik echt naar uitkijk! Voor de rest komt er voor mij niets interessants uit op de XBOX...veel te veel PC zooi IMHO
1. SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME SPIDERMAN 2 THE GAME sorry, ik ben spidey gek
10 Sudeki. Lijkt me een prachtige RPG. 9 Starcraft Ghost. Een natte droom om de Starcraft werelden na te spelen. Protoss, Zerg en Terran here we come. 8 Doom III. Het lijkt me wat minder om constant achter de bank te springen van het schrikken maar het lijkt me een fantastische game. 7 Knights of the Old Republic 2: Sith Lords. Deel 1 was een juweeltje, dus ik kan niet wachten op deel 2. 6 Juiced. Dit lijkt me nu een hele toffe game. Ik weet niet waarom maar de screens en filmpjes trekken me gewoon. Het is sappig 5 Burnout 3. Deel 2 was een grote fantastische chaos. Crash mode is , ik verwacht niet anders dat deel 3 een must-buy wordt. 4 Fable. Tja. De grote wereld van Molyneux, zolang perfectie vooraan staan wordt ook deze RPG een game die iedereen moet hebben. 3 Full Spectrum Warrior. Een nieuwe soort gameplay, fantastische graphics, realistische situaties, kortom de mix voor een top-game. 2 Thief: Deadly Shadows. Thief III is dit neem ik aan. Deel 1 en 2 zijn grijs gespeeld op de PC. Deel III kan mijn PC niet aan, en moet dus op de Xbox gespeeld worden. 1 Halo 2. Call me a fanboy. Maar deel 1 was een diamant. Ingame filmpjes van deel 2 waren echt compleet . Mensen wat heb ik een zin in Halo 2.
1: Halo 2 ... 2: Fable 3: knights of the old republic 2 4: sudeki 5: Driv3r Voor de rest w8ik niet speciaal op een game
1. Halo 2 2. Doom 3 3. Half-Life 2 4. Dead Rush 5. Full Spectrum Warrior 6. Unreal Chapionship 2 7. Driv3r 8. Starship Troopers 9. Dead or Alive Ultimate 10 . Mortal Kombat: Deception
1. Halo 2 2. Brothers in Arms 3. Battlefield Modern Combat 4. Delta Force Black Hawk Down 5. Far Cry Instincs 6. Unreal Championship 2 7. Sudeki 8. Knights of the old Republic 2 9. Fable 10. Jade Empire