Hallo, ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal. Ik ben sinds een paar dagen terug van Amerika, en ik heb daar per ongeluk een xbox gekocht met 7 spelletjes. Normaal gezien was dit mijn bedoeling niet, maar nadat ik er opgespeelt heb kon ik gewoon niet weerstaan om er 1 te kopen met een paar spelletjes hehe. Nu komt mijn vraag: ik heb me dus een adapter besteld die van 220v naar 120v gaat aan 100watt. (die zou vandaag aankopen, *crosses fingers*) (is dit al goed? er zit beveiliging en zekering in.) 2de vraag: ik ben niet 100% zeker dat mijn tv ntsc aankan, zit er dan maar 1 ding op??: een nieuwe tv kopen? of is er 1 of ander magisch kabeltje ofzo waarmee ik het tijdelijk kan oplossen ofzo? is er dan nog iets waar ik naar moet uitkijken? Thanks for the help. Cya, Sharpside.
Hoiiiiiiiii!! Willkomen Je ziet hier goed met je vraag want namelijk: jouw converter is harstikke goed, ik hoop inderdaad dat er een zekering opzit want je weet maar nooit. verder als je een SONY TV hebt, of een dure moderne breedbeeld of 100 Hz, dan zit je goed. er zijn nog een paar andere merken die allemaal ntsc ondersteunen maar die ken ik zo een twee drie niet uit mijn hoofd, meestal zullen moderne tv's van een beetje merk het wel ondersteunen (uitgezonderd enkele duitse merken geloof ik) Verder ben oik niet 100% zeker, maar dit zou ik zowiezow doen voor de beste beeldkwaliteit koop een verleng stekkertje, die jouw composiet aansluitingen (de standaard xbox aansluitingen die drie tulpjes) verlengen in een scart aansluiting, met deze verlenger is je beeldscherpte een stukje mooier en ik denk zelfs dat het mogelijk is kleur te krijgen op een tv die geen ntsc ondersteund. hoop dat 't helptttttttttt!
Ok bedankt, ik denk niet dat mijn tv ntsc ondersteunt maar ik ga het zo zeker eens proberen, heb hier nog wel ergens een scart liggen! klaat je weten als het werkt, anders zal ik me nog een tv moeten kopen lol
Nou, het leuke is, je kan een TV kopen van 300 gulden, en NOG goedkoper uit zijn met een amerikaanse Xbox dan de Europeese van 480 Euro de europeese word ongeveer 1.5 x zoveel centjes dan de amerikaanse
hehe ik heb mijn xbox in een packet gekocht in newyork namelijk 3 games, xbox, 2 controllers en memorycard. was vrij goeiekoop, daarna nog 4 spelletjes apart gekocht. nu maar hopen dat ik mijn xbox niet opfik ofzo hehe.
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=83&products_id=1533& dit zou eigenlijk ook nog een voorlopige oplossing kunnen zijn moest hij niet op mijn tv werken?? op je pcscherm, en da kijkt niet naar pal/ntsc denk ik. of ben ik verkeerd? dan kan ik op mijn gemak eens uitkijken naar een nieuwe tv. mijn games: Halo NFL fever 2002 Project Gotham (deze kreeg ik in het packet) Amped Dead or allive Desert eagle azurik heb ik nog apart gekocht. ben echt wel tevreden met al deze games, toen ik op vakantie was in us regelmatig inhotel zitten spelen en was de moeite
je pc scherm zal inderdaad altijd werken, de converter doos is pal en ntsc compatible. alleen de kwaliteit zal niet extra beter worden, omdat de lik sang converter geen echte vga converter is, maar eerder een soort signal conver achtig ding. (zorgt ervoor dat je tv beeld op je monitor hebt) voor echt mooi vga beeld heb je een andere VGA converter nodig en die kosten stukken meer. (die zergen ervoor dat het signaal uit de xbox omgezet word naar echte VGA signalen. dus scherpe en mooie signalen) maar inderdaad dit zou werken op je pc scherm!
dus voorlopig is dit wel de moeite?? (rap antwoorden want ik ben alles aan het invullen om te bestellen lol) voorlopig: tot als ik een tv naar mijn goesting heb gevonden.
whaha jah, misschien heb je wel een 2e stroom converter nodig, of hebben ze ook een euro editie? (of heeftie geen stroom nodig, ken ook)
oef nog nie besteld: wa is dees dan? nen tvsystem convertor?? dan kan ik van mijn pal tv een ntsc maken ofzo? sorry ben nie zo echt thuis in dit soort dingen hehe is misschien nog beter dan op mijn pcschermpje te spelen. http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=53&products_id=1686& of vormt da het signaal van mijne xbox om? heheh ksnap er echt de ballen van
yep! deze is ook goed! maar ik zou het eerste gewoon proberen met dat scart verlengstuk en dan is deze een goeie optie als je toch op je TV wilt spelen als dat niet werkt!
Azurik: Rise of Perethia lijkt mij wel wat (ga em dan ook kopen ) waar azurik over gaat? over een wereld met blauwe vetnjes waarin de elementen een hele belangrijke rol spelen, nl. wind, vuur, aarde en water/ijs. je moet van alles bestrijden op je weg naar de evil blue guy en elk monster heeft zijn zwakheden (zo kan een ijsmonster tegen ijs maar niet tegen vuur red.)Vraag mij alleen af of de controls wel goed werken, toch wel een impo pointm de pu zeiden in een preview nog dat die verbeterd moest worden, khoop dat dat gebeurd mzzl, Munch and Abe