Save Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door Culemborg, 25 mei 2004.

1. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    hallo ik heb een probleem ik zag namelijk op gamfaqs.com dat er ook save games stonden van games voor de xbox maar hoe zet je die op je xbox :confused:

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Meer een vraag ;) . Ooit wat over gelezen, dat je em in je pc doet, dingen erop zet, en in je xbox doet. Waar je et kan kopen zou et niet weten. Nognooit zien liggen bij een winkel.

3. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heet action replay die kan je krijgen in game speciaal winkels in groningen zit er een maar kweet mijn god niet hoe die heet...Ik heb er zelf ook een

4. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Meer een vorm van een cheat vind ik. maarja als je echt niet verder komt is et een goede uitkomst !

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die savegames kan je met een apparaatje dat "Gameshark" heet op je Xbox zetten. Madcatz maakt die dingen (ook) geloof ik. Je moet wel een EU versie hebben want Amerikaanse savegames zijn anders.
    Je hebt dan een apparaatje wat je met USB aan je PC koppelt. Deze beschrijft je Xbox geheugenkaarten, en die stop je weer in je Xbox. Zo kun je je eigen savegames backuppen, of complete savegames van internet downloaden.

Zoek maar eens op Gameshark in Google.

6. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was mijn originele memory card kwijt geraakt en toen heb ik zo'n action replay card gehaald. Je kan je save files mee naar je computer importeren en dus ook je PC als harddisk (backup) gebruiken. Aangezien ik nu 70 Xbox spellen heb en ook veel andere Xbox spellen heb gehad heb ik meer dan 110 save files op mijn Xbox staan hier zijn heel wat uren zweet en tranen in gaan zitten en moet er niet aan denken dat ik alles kwijt raak. Heb ik ooit een keer gehad met opsturen van Xbox naar service center alles weg alleen gelukkig had ik hem toen net. Je kan ook je save files delen met andere Action replay gebruikers en hem ook als cheater gebruiken. Je kan zelfs je save files mailen naar anderen als je dat wilt dus je kunt cheaten. Ik hou persoonlijk niet van cheaten maar het kan heel heel soms makkelijk zijn als je echt niet verder komt.

Deel Deze Pagina