splinter cell pandorro tomorrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door rich, 20 mei 2004.

  1. rich

    rich Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem:Ik zit in LA bij het vliegveld.en ik heb alle mensen neergeschoten die terrorist waren(die het virus hadden).Dan moet ik 3 mannentjes neerschieten beneden bij het balkon.Dat lukt mij totaal niet.Er zit namelijk glas voor en daar kan ik niet door heen schieten!Er zijn ook nog 3 liften maar die doen het ook allemaal niet(not powered).Naast het glas heb ik ook nog geprobeerd maar (dat gleufje)als ik iemand z'n hoofd wil schieten (door zo'n gat),gaat dat niet omdat er als versiering ook glas over heen ligt..Hoe kom ik verder???? :'-(
     
  2. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die drie terroristen niet neerschieten, alleen afluisteren. als je dat hebt gedaan is de rechtse lift onder de camera te gebruiken
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    *Knip*
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  5. iiiiLLLLSSSSE

    iiiiLLLLSSSSE Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de stikycam toch??dat lukt ook niet .Ik zoom in en luistert nix af..Zie ik iets over het hoofd? :'-(
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet het met je verrekijker doen. Ga onderaan die roltrap staan kijk dan met je verrekijker (rechter thumbstick) naar beneden en zet je thermal aan.

    Succes! ;)
     
  7. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Grimsdottir legt dit ook uit, zij geeft wel vaker handige tips
     
  8. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij de tweede missie en hoe geraak ik die twee mensen voorbij na als je op het begin die ene al af hebt geknalt
     

Deel Deze Pagina