Microschoft zegt tegen mij dat ik mijn 2e controller gewoon terug mee moet gana naar de winkel waar die gekocht is zonder een bonnetje! slechte service microschoft.
als je een rekeningafschrift kan laten zien is dit vaak ook goed.......in microsoft heeft volgens het consumentenrecht gelijk om jou naar de winkelier te sturen, Je hebt een deal met de winkelier gesloten (niet met MS) en die moet het eigenlijk ook oplossen....ook al zeggen winkeliers vaak van niet. ik heb hier al zoveel gezeik mee gehad (vooral met mijn tv) en heb dit toen helemaal uitgezocht...
Thanks, Nusti ik zal er morgen eens heen gaan met een rekeningafschrift. Wat ben ik blij dat ik gepind heb.
Wat nou slechte service? Ik heb eergisteren naar Microsoft gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik binnen 2 en 5 dagen een nieuwe controller opgestuurd krijg Ik vind dat Microsoft een pracht service heeft! Ik heb ook al een keer mijn Xbox oplaten sturen in verband met een kapotte dvd drive en dat is toen ook allemaal goedgekomen: Snel, betrouwbaar een zeer klantvriendelijk, Microsoft jullie hebben mijn eeuwige respect _0/ Hoi Dioga!
In dat geval ga ik denk ook ff bellen met Microsoft, heb 2 grote controllers (1tje meegleverd, ander direct bij aanschaf Xbox gekocht) waarbij de linker-thumbstick verrot is. Als je hem naar rechts doet reageert hij 7 vd 10 x niet
Kwam vandaag thuis en kort nadat ik de xbox had aangezet ging de bel, mijn buurvrouw stond voor de deur met een pakketje dat voor mij was bezorgd, Het bleek mijn nieuwe S-controller te zijn én dat binnen 2 dagen! Microsoft, jullie hebben mijn eeuwige respect, Pracht service!
Ik ook, ik had voor de gein gebeld en gezegd dat mijn controller kapot was. Ik kreeg een nieuwe binnen 2 dagen. Ik hou wel van die service Niet helemaal eerlijk natuurlijk, maar zeg nou zelf wie doet nou alles legaal?
Nou IK doe alles legaal, ik vind het echt een zware kl*te streek van je dat je dat gedaan hebt, Ik ben zeer blij dat ik als klant zo goed geholpen wordt, door jouw SOORT mensen raken mensen die écht geholpen moeten worden de dupe. :{ Écht zeer zielig gedrag.
Dit vind ik dus gewoon te belachelijk voor woorden. Een beetje misbruik maken van de goeie service van Microsoft. Ga je schamen! :{
je bent een eikel en een profiteur, ivox, en straks weer zeiken op MS dat ze niks meer leveren....je wordt bedankt