Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet toch op heel wat plekken eerst de vijanden verslaan voordat je verder mag?! :p

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

shit man je weet niet wat je mist mjah jou keuze ..

3. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem na negen dagen ook teruggebracht en wel om de reden dat het spel TE verslavend is. Vorige week: al mijn cijfers onvoldoende, terwijl ik normaal gemiddeld wel 9's haal(5VWO is easy). Maar ik was gelukkig wijs genoeg om hem terug te brengen. ik heb hem in die tussentijd 2x op normal en 1x op very hard uitgespeeld, maar ik kon gewoon niet stoppen.

4. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    hahah willen ze hem nog terug na negen dagen??
    Het is zeker wel verslafend spel!

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hahaha, zo doe ik het ook, gebruik mijn nippo ook nooit, vergeet het altijd. Maar ik heb nu nog een potion, en nog drie super potions. En ik koop eigenlijk nooit potions bij die ouwe, kost geld, wil ik liever aan iets anders spenderen.

6. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    help ik zit vast in chapter 10 ik moet nu zo een water spirit statue ergens by een deur zette maar kweej niet welke kan iemand me het plz vertellen

7. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    haha lama weet het al nu ;)

8. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ninpo kan heel veel schelen in een gevecht. Het maakt Alma en de boss van level 10 heel erg makkelijk. +het ziet er vaak ook nog heel vet uit, vooral die met "bliksem" :p.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit een beetje te twijfelen of ik dit spel wel moet kopen. Ik hoorde dingen van dat je helemaal opnieuw moest beginnen als je te vaak dood ging enzo. Dat lijkt me niet echt leuk. Maakt het vaak zo frustrerend. Maar hoe zit het dan dus precies met saven en de moeilijkheids graad en is het niet alleen simpel hack en slash?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    echt super moeilijk is het op normal niet.hetgene wat het nodig maakt is dat de savepoints vaak ver weg van elkaar liggen en dat je nooit al te veel heal potions hebt

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt frustrerend door de weinige save points en de harde tegenstanders. Maar helemaal overnieuw beginnen als je te vaak dood gaat? Nog niet gebeurd hier iig.:p

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben waarschijnlijk de enige die het savesysteem goed vind. Ze staan meestal wel op plekken waar je vaker langskomt. Ik heb maar een paar keer gehad dat ik dingen helemaal opnieuw moest doen vanwege zo'n savepoint. Storend is het in ieder geval niet.
    Ninja Gaiden is trouwens niet frustrerend. Als het mis gaat, voelt dat altijd als "Man, heb ik weer die fout gemaakt. Volgende keer beter". Ninja Gaiden is de ultieme verbeter-jezelf-game. Als je jezelf verbetert, dan is het spel makkelijker.
    Ja, eigenlijk is het wel een simpele hack en slash game gemixt met een adventure. Maar het is wel een zeer verslavende. Het verveelt niet.

13. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een andere benaming voor frustratie _0/

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee man, frustratie is echt als je er hondterensdol van wordt. Dat je je controller oppakt en tegen de muur smijt. Of de afstandsbediening van je grote broer molt (dat deed mijn broertje dus met de afstandsbediening van mijn stereo). En dat je Gilles-de-la-Tourette verschijnselen krijgt (let niet op de schrijfwijze :+ ).

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik blijft bij NG toch altijd wel rustig. :eek:

15. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb nu toch wel wat minpuntjes gevonden, die mij toch mateloos irriteren/teerden...1. Het zwemlevel, WAAROM EEN ZWEMLEVEL??!! WIE ZIT DAAR NOU OP DE WACHTEN?! en de "vissen" zien er ook niet uit....2.Het feit dat die rode draken (en later die ijs-draken) middenin hun afranseling je zomaar kunnen pakken, soms zijn ze wel echt aangeslagen, maar soms negeren ze de klappen gewoon. Dat eindbazen dit kunnen, ok....maar gewone levelmonsters...3.Dit is een zeer specifiek geval: Ik stond bij dat lifttje voor Doku en ik zie het savepunt, in mijn enthousiasme druk ik op x en wat gebeurt er?! Ik wordt naar boven getransporteert en natuurlijk sneuvelde tegen die "wannabee-darthvader", ik moest een deel weer overnieuw doen..de interactie knop werkt dus niet perfect in mijn ogen
    btw: de 2e keer beet die loser in het stof!

16. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Het zwemlevel... daar ben ik ook niet over te spreken, maar het is wel wat afwisseling.
    Maar waarom zou men zich aan het model fragvoer... EINDBAAS! houden? Wat leuke tegenstanders tussendoor, daar kan ik wel van genieten.
    (zelf vond ik de leukste vijand om tegen te vechten die wormen denk ik)

17. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zwemlevel erg cool eerlijk gezegd :).

18. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik vind et een rare opmerking, etzelfde als: WIE ZIT ER NOU TE WACHTEN OP JOUW POST. Ik heb et level nog niet gespeeld, maar in dit spel komen monsters voor (kwenie of et je is opgevallen), dus waarschijnlijk zijn et monstervisjes ofzo.
    2. Slaat ook weer nergens op. Ze proberen et je moeilijk te maken, speel dit spel anders niet als je et 'te moeilijk' vind.
    3. Kwestie van goed gaan staan. Je weet dat je risico loopt bij dat liftje, dus had naar links of naar rechts gelopen (kwenie waar die lift staat, maja eigen fout).

Weet iemand hoe je in chapter 6 die grote levende dino kan verslaan ? Ik raak er frusterend van. Kan me nog beheerse, maar moet echt stoppen als ik op et punt sta een gooispeltegendemuurenencontrollererbijactie te doen. Maar PrimePigmee iniedergeval sterkte met je problemen !

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die skeletdraak in level 6 versla je door:

Door zijn voeten aan te vallen. Als hij botten gooit, gewoon blokken. En als hij met zijn staart zwiept, moet je gewoon springen

20. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en zorgen dat ie je niet in 1 keer opeet, dan ben je gelijk dood

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina