170 Euro voor Xbox LE doos!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 20 mei 2004.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op... Hoever willen we het laten gaan... Dit is pure oplichting, zielig gedoe :confused: Slaat totaal nergens op... Je kan niemand meer vertrouwen... Amerika mag mijn kont kussen als ik dit lees.

2. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    the english "barf" kan ze echt niet uitstaan stelletje naaierige debiele, in londen alleen al betaal je voor een lelijke hoer een pondje of 40. en die echo gast is gewoon dom laat die engelse elkaar maar lekker naaie. ben ik ff blij dak half schots ben en niet half engels+o(

3. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0

Ik quote:

Box duidt er toch duidelijk op, dat het een Doos is.. |:-

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    maar die limited edition is toch ook daar te koop in UK / USA?:) dan moet je wel heeeeeeel erg dom zijn om de doos te gaan kopen.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk staat het er wel, maar het is overduidelijk dat de verkoper er op uit is mensen te naaien.

6. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heeft dit met heel Amerika te maken? :{

'k vind die advertentie hartstikke duidelijk. Er staat gewoon dat het om een doos gaat om je vrienden wijs te maken dat je een crystal xbox hebt gekocht!
    Da's toch hartstikke duidelijk? Als de bieder de moeite had genomen om te lezen iig. Zoals ze het daar zo mooi zeggen: "Buyer beware!" :)

7. louis2

louis2 Die Hard Xbox-Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat tog geen doos van 170€ kopen om je vrienden te laten denken dat je een crystal xbox hebt????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dat stukje was ook ironisch bedoeld, neem ik aan.

En Rolorob, doe niet zo melodramatisch, een paar oplichters doen dit soort dingen, een paar gasten trappen erin. Hetzelfde gebeurd op marktplaats.nl, kan heel Nederland dan ook je kont kussen?

9. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zou dat ook nooit doen (het was dus ook niet ironisch bedoeld) maar dat is wat er staat in die advertentie!
    Ik bedoelde daarmee dat niet alleen het woord 'box' bij de bieder een belletje had kunnen laten rinkelen.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat misschien wel.
    Maar de koper had ook even goed kunnen lezen.

Eigen schuld, lege bankrekening.

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook nog een doos van het xbox-massive pack (ook limited edition) die zo goed als onbeschadigd is. Wil iemand hem kopen? minimaal 100 euro :9

Nu zal die doos om zijn beruchtheid toch een stukje duurder zijn geworden. wat een maffe yankees.

12. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb de orginele Xbox doos, die is te minste echt waardig collecters item!

120 mag je hem hebben, inc handleiding anders zou lullig zijn ;)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het met de meeste wel eens dat het gewoon dom is geweest van echo910, maar als je stukjes tekst erbij hebt staan als:

Condition: New In Box

Dan zou ik mayB ook op het eerste gezicht denken dat het om een nog in goede staat zijnde Xbox die zelfs nog in de doos zit. Marja, net als 999 op de 1000 mensen wel hadden gedaan [waarschijnlijk zelfs meer] had ik wat verder gelezen en was ik erachter gekomen dat het om de doos ging |:-

Achjah, pech voor hem...maar idd wel een Btje z'n eigen schuld.

Deel Deze Pagina