Hallo Mijn HD in de xbox is kapot, maar heb al wel nieuwe gekocht Iemand die weet hoe je zo'n ding moet plaatsen ? BVD Remco
uhmm handleiding?? op precies dezefde manier plaatsen zoals de oude zat, ide kabeltje erin en gaan!!!!!!!
Geen garantie meer? ik denk dat je ook een beetje in de problemen gaat komen met de format van de harde schijf. Volgens kun je niet zomaar een nieuwe harde schijf plaatsen, hier staat ook het programma op om de Xbox op te starten. Hetzelfde als je bij een computer de harde schijf verwisseld moet je windows opnieuw installeren.
Dikke bullshit dat zijn hd kapot is. Ik gok erop dat hij een grotere erin wil zetten maar niet weet hoe het moet. Nou heel makkelijk gewoon de ide kabel erin hangen en de voeding ook. Dan mag ik niet vertellen wat je voor de rest moet doen, daar moet je dus maar achter zien te komen. PS: ik beantwoord geen pm's op dit gebied want daar heb ik ff totaal GEEN zin in.
Zelf aan je Xbox sleutelen kan ik niet aanraden. Ik vraag me ook af waarom je dat wil doen, er van uitgaande dat je nog gewoon garantie op je Xbox hebt en hem dus op kan sturen, dan wordt alles voor je gerepareerd. Mocht je garantie verlopen zijn dan wil Microsoft nog wel eens door de vingers kijken (niet altijd though ). Daarnaast staat er op de schijf nogal wat benodigde data die je Xbox nodig heeft om op te starten, dvd's te herkennen, kortom; Om goed te kunnen draaien. Deze data is beveiligd en kan je niet zomaar overzetten naar een andere harde schijf. Mijn advies: Bel de service lijn, leg je probleem uit en zij kunnen je verder helpen en repareren kunnen ze hem altijd, houd er wel rekening mee dat er een vergoeding tegenover kan staan.