ik weet niet of deze hier al bekend is, maar dit filmpje bevat een leuke samenvatting van vele korte fragmenten van spellen die nog gaan komen. Alles (behalve halo 2 geloof ik) staat er in. Zeker het kijken waard. Zo kom je er achter dat er veel meer komt dan je misschien denkt http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_xbox_e3_2k4.wmv Greetz.
hehe ik was ook het filmpje aan het kijken 'k heb het filmpje nu afgezien en ik vind de klapper wel van spons bob in een hamburger autootje Doom III ziet er echt vet uit
Ja deze had ik toevallig ook vandaag gezien. En wat me daar opviel was dat ik er vandaag pas achter kwam, dat de singleplayer van die nieuwe Conker game precies het zelfde is als de N64 Conker game. Ik dacht dat de xbox versie een hele nieuwe singleplayer ging bevaten.
even voor mensjes die dit soort trailers vet vinden, op www.gametrailers.com verschijnen dagelijks een hele zwik nieuwe trailers van nieuwe en toekomstige games. Je kunt ze trouwens op maximale snelheid downen, dus dat is beter.
Ik vond 't jammer dat de fimpjes niet echt duidelijk over kwamen. Sommige waren niet echt goed te zien. Er zaten trouwens veel spellen tussen die me echt totaal niets boeien.
Meesterlijk filmpje. Net genoeg om van al die spellen een goede impressie te krijgen. Zo is Kameo een paar punten omhoog gegaan. En is Black Arrow gedaald(beetje een goedkope add-on)
ik miste toch wel far cry een beetje in dit filmpje.....dat is een van de spellen waar ik juist op zit te wachten maarja....je kan niet alles hebben he