Xbox Next PC??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 27 mei 2004.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een stilletjes een marktonderzoek geweest voor Microsoft om te kijken of mensen geïnteresseerd zijn in een hybrid machine. Een volwaardige PC die zowel PC als Xbox (2) spellen kan afspelen, met een volledig werkende windows versie, cd brander, DVD speler met afstands bediening, built-in Xbox Live, hardeschijf, toetsenbord, muis en een Xbox controller. Aan te sluiten op een PC monitor of HDTV met een eventuele prijs van $599 = €488,-. Er is niks bekend over de uitslag wegens een strikte vertrouwelings afspraak tussen het onderzoekbureau en Microsoft. Maar het is een onderzoek en hoeft niet te betekenen dat dit concept zo op de markt komt en misschien word dit idee wel nooit uitgevoerd...

BRON

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou wel cool zijn, maar dan heb je ook virussen, hackers en cheaters :mad:

3. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn dan maar een paar kleine -puntjes van dat vette idee..

4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht idee, al wil ik een computer dan koop ik er wel een, want je krijgt alle nadelen van een computer, en de hoef ik niet.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook tegen, een pc en een xbox moeten apart blijven, ze hebben allebei voor en nadelen.

6. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    ja moeten ze niet doen hoor

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, en ik wil ook gewoon m'n moederbord of m'n geheugen oid upgraden als ik dit wil zonder dat ik gezeik krijg met microsoft :{ :+

8. Alborz

Alborz Guest

Amen!

9. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    doen ze toch niet dit. Dikke onzin let maar op

10. nielzo

nielzo Guest

Mja lijkt mij wel vet kan ik tenminste probleemloos xboxen op een monitor, ik denk dat als ze het echt zouden doen echt wel iets tegen misbruik gedaan zal worden.

11. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    *gerucht* en nog iets het copiëren van spellen word veeeeeeeeeeeel makkelijker. want dat heb je bij de pc ook. dus als het waar blijkt te zijn dan vind ik het een super stomme zet.

12. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een erg slecht idee, zo is het toch helemaal geen console meer :confused:
    Nee, laten ze het maar lekker bij een "gewone" console houden.

13. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @Pre-Doxium,

Het is geen *gerucht* de markt onderzoek is echt gehouden door The B/R/S Group een bedrijf dat veel vaker markt onderzoek heeft gedaan voor zowel Microsoft en de Xbox devisie. De Xbox 1 is eigenlijk al een veredele PC met een gestripte Windows 2000 kernel en pc hardware onderdelen. En de illegale games bestaan al zo lang als er consoles zijn en dat valt volgens mij ook nooit helemaal uit te sluiten. Ik denk persoonlijk dat je het niet kan uitsluiten (in de toekomst gezien) dat PC steeds multimedia worden en spelcomputers ook. XNA is niet alleen ontwikkeld voor tijdbespaaring zodat game ontwikkelaars niet helemaal meer van de grond af hoeven te ontwikkelen waardoor er geld word bespaard en hopelijk er ook nog grafisch mooier spellen komen dan zonder het XNA platform maar omdat XNA zowel voor de PC als Xbox spelontwikkelaars is komt er een mogelijkheid om intergratie tussen de twee te krijgen. Zodat PC en Xbox gamers in dezelfde wereld kunnen spelen.
    Moore (Xbox Microsoft) heeft op de E3 aangegeven dat er in de nabije toekomst de mogelijk komt dat (PC) games uitwisselbaar zijn tussen PC en Xbox. En ik denk persoonlijk niet (aangezien de visie van MS: wat ze zeggen voeren ze ook uit) dat Moore dat uit zijn duim zuigt...

Het is nu eigenlijk al aan de gang kijk maar naar de Xbox hardeschijf, XSN Sports, voicemessages of de Xbox / MSN intregatie, de Sony PSX of de Eyetoy. Ik speel al op spelcomputers sinds het begin (nouja bijna dan) de Atari tijdperk en bij elke nieuwe spelcomputer generatie ben ik nog steeds enthousiast en de gameconsoles zullen steeds meer multimedia en uitgebreid worden en persoonlijk vind dat helemaal niet erg....

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  14. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich zou het niet zo fout zijn een xbox2 incombinatie met een pc.
    Pc spellen en xbox in 1 lijkt me wel gaaf toetsenbord muis erbij klinkt wel goed hoor!
    Veel scherper beeld dan op je tv enz
    Maar hoeveel mag dat wel niet gaan kosten?

15. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dom, dom, dom... Veelste veel geld. Zo krijgen ze een veel kleiner publiek...

16. Alborz

Alborz Guest

MR.X will tell

17. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ghost14,

De indicatie prijs van het marktonderzoek was $599 = €488,-

@SILVER_bullit jij vind dat veel geld voor een volwaardige PC die in staat is Xbox 1 en 2 spellen af te spelen? Ik heb toen der tijd 479,- euro ofzo iets voor een kale Xbox met 1 joystick neer gelegd...

18. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Is denk ik niet zo'n goed idee. Alles in één is een utopie, denk ik. Het gaat altijd ten koste van iets.

Verder is het denk ik geen goeie zet tov de PS3.

Wat mijzelf betreft. Heb ik net het console gevoel te pakken (en gamen op de [c afgezworen), loop ik straks weer tegen patches etc aan.

Ik denk dat ik dan ook maar overstap naar de PS3.

Deel Deze Pagina