[GEZ] Halo Geluiden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Exige, 28 mei 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ _0/ ​
    Gezocht

Wie weet mij een site te noemen, waar ik legaal geluidsbestanden van Halo kan downloaden? Op bungie.net heb ik al een aantal geluiden gevonden, maar ik zoek nog FX geluiden. Het moet toch ergens op internet te vinden zijn...? Ik kon ze zelf helaas niet vinden. Kom aub niet met adviezen als: ga zoeken op KaZaA, want dat is illegaal en bovendien beschik ik niet over dat programma.

Waarom

De reden dat ik die geluidjes graag wil hebben, is omdat ik bezig ben met een Halo trance track. Ik maak namelijk trance en hardstyle muziek en kwam op het briljante idee om een Halo track te gaan maken. Wie weet staat het nummer binnenkort op bungie.net of krijg jij het te horen in je plaatselijke discotheek!

Bedankt

Alvast bedankt voor jullie reacties! _O_

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat wilt denk ik dat je het beste een mailtje kan sturen naar bungie waar je gewoon om de samples vraagt. Als ze die dan geven heb je later misschien ook niet meer zon last met copyrights. Want als zijn die files die je bij hun gedownload hebt gratis. Dat betekend nog niet dat je ze mag gebruiken voor commerciele doeleinden.

Ik zelf oude rot uit stenentijdperk gabber zat ik ook nog eens met mijn juno2 en mijn 909 te kloten had een gave track maar is toen niet uit gebracht omdat men die sample niet vrij wou geven.

Dus er hangen zeker nog andere juridische dingen aan.

Verder veel suc6 maar je kunt het het beste aan bungie voor leggen als het nummer af is mp3tje naar ze sturen en dan moet je maar verder kijken. Meestal werkt dit wel.

3. Ajax

Ajax Guest

je had vroeger zon officiele thema van halo door microsoft uitgebracht daar zaten ook een paar geluidjes in dacht ik

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  5. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    @ MisTicMac: Daarvan ben ik me heel goed bewust. :) Zodra ik een versie af heb waarover ik tevreden ben, stuur ik deze eerst op naar Bungie, vooraleer ik ermee naar bijvoorbeeld ID&T stap.

@ Ajax: Ik kon het niet vinden op de site van Microsoft... Of moet ik elders kijken?

@ Martijn: Thanks a lot!! _O_ Dat zijn er aardig wat. :) Weet je (of iemand anders) toevallig ook nog een site met Halo geluiden van afgaande geweren, granaten, deuren die open gaan, etc? Ik open het nummer namelijk met een battle en ga vervolgens over op een beat met toebehoren.

6. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    hier even kijken

ik heb even gezocht en heb de desktop theme van halo gevonden. er zitten een paar geluidjes in die je waarschijnlijk wel kunt gebruiken.
    Het is helaas wel fileplanet dus je zult wel even in de wachtrij moeten staan :mad:

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien als je het spel op de PC bezit kan je een beetje "snuffelen" in de mappen, en is er vast wel ergens een sound map waar alle files in staan.

En btw, waarom naar ID-T als je een Q-dance avatar hebt :D _0/

8. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    @ Socks: Je hulp is zeer gewaardeerd! Bedankt.

@ blokkie15: Ik heb alleen de Xbox versie, dus kan helaas niet rondsnuffelen in de mappen, al was het een aardig idee. Waarom ID&T? Omdat het waarschijnlijk een trance nummer (ben nog aan het experimenteren) wordt en geen hardstyle. Q-Dance richt zich op de "hardere" stijlen.

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ff nagekeken wat Blokkie zei, maar ik kan geen geluiden vinden in de mappen.

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    @ Tha Raptor: Jammer, ik kan het spel namelijk ergens voor 8 euro krijgen en had 'm wel gekocht als ik die geluidjes daadwerkelijk kon gebruiken. Helaas... Bedankt voor het checken! :)

Deel Deze Pagina