Nieuwe PC kopen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 28 mei 2004.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    yoooooooo people!

Ik ga een nieuwe PC kopen, AMD 3400+ cpu en die nieuwste geforce kaart... en verder al die standaard dingen. MAARRRR wie weet waar ik dit goedkoop kan krijgen op www.euro-computers.nl betaal ik ongeveer 1500 euro voor het systeem dat ik wil, weet iemand of je ergens al die onderdelen los kan kopen voor niet al te duur of een andere goedkope winkel waar je zelf je pc kan samenstellen?

Haije!

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  3. wobbuh

wobbuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens naar de site van dell, je kunt daar je pc samenstellen.
    Dan ben je er zeker van een goed op elkaar afgestemd systeem te krijgen. Je betaalt mischien iets meer maar dan krijg je er wel een heel stabiele pc voor terug.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Op die euro computers zie dus echt niet de nieuwste Nvidia kaart.

Je kan beter voor de 3200+, dat is de beste AMD 64 pcu kwa prijs/prestatie.

5. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Je kunt beter voor een 9600/9800'tje gaan :)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Misschien, ik vind eigenlijk van niet de 6800 GT of X800 Pro hebben imo nu de beste prijs/prestatie verhouding.

De high high-end kaarten zijn de Geforce 6800/6850 Ultra en de Radeon X800 XT, maar deze kosten allemaal boven de €500 (misschien zelfs €600). De X800 XT is momenteel de beste.

Ga je voor de gewone high end kaarten: 6800 GT en X800 Pro, dan kan je imo het best de 6800 GT nemen. Scoort in bijna alle benchmarks beter, zelfs met AA en AF aan. Deze kaarten kosten nu zo'n €450, maar ik verwacht dat ze nog zullen dalen naar €400

Ga je voor de low high-end: 6800 en X800 SE, dan kan je waarschijnlijk het best voor de 6800 gaan. Maar ik zeg dit omdat de specs van de 6800 gewoon beter zijn dan die van de X800 SE, er zijn benchmarks van deze kaarten (ik heb ze tenminste nog niet gezien). Er wordt verwacht dat deze kaarten tegen €300 in de winkels liggen.

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  9. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nee.. Niet doen. Kijk maar 's naar een paar benchmarks en zie daar het grote verschil.

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    dat die nieuwste geforce nog niet op die site van euro computers staat klopt, maar binnenkort vast wel :) bedankt voor de sites mensen! Ik ga even rondkijke :9

11. Alborz

Alborz Guest

12. Alborz

Alborz Guest

ow jah en voor 1500 kan je geen athlon xp nemen 3400+ dan en die geforce 6800 begint bij de 549 eurie>>>droom maar lekker verder gast

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    1500 met zelfbouw

en daarnaast liggen de prijzen bij mycom vrij hoog vriend

14. Alborz

Alborz Guest

khee gast mycom is duur maar je kan et vertrouwen en jah met selfbouw word et nog steeds duur reken daarbij een hardeschijf ram geheugen software moederbord kast writer en toebehorende. en jah athlon xp met 64bit procc is vrij duur en je heb niets aan een 6800 komop alleen harcore gamers nemen dat hou et maar bij een 9600xt 5600xt voor et kiezen gast, en proccesor kan je kiezen voor een 3200+xp dat is maar 200mhz(nie eens) minder en is VEEEEEEEl goedkoper, veel succes. ow jah en monitor moet je altijd apart kopen. en nooit een lcd scherm want als je een snelle videokaart heb, maak je veel FPS en dan gaat je scherm ghosten dus ga tog maar voor een crt :p

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    *KUCH* Spelling :{ *KUCH*

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Voor €20 meer kan je al een Geforce 5900 XT of een Radeon 9800 Pro krijgen. Mijn keuze zou snel gemaakt zijn.

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja ik wacht nog even met kopen, als de athlon 3700+ uitkomt koop ik die wel als de prijs nog een beetje normaal is. Die schijnt binnenkort uit te komen, en dan haal ik die nieuwe geforce ook meteen. Kijk je kan wel zeggen dat die alleen goed is voor de hardcore gamers, maar als ik een 5900xt koop dan kan ik half life 2 spelen maar een half jaar later kan ik weer gaan upgraden. Dus ik koop meteen 'the top of the bill' zodat ik weer een tijdje vooruit kan :9

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als die 3700+ evenveel gaat kosten als de 3800+, dan zal ie ongeveer €700-8000 kosten.

Dit al gezien. Jouw pc'tje zal, als alles verloopt zoals verwacht, in 2006 het minimum zijn.

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    pfffffuuuuuuuu als ik dat lees, damn, tsja als je zulke artikelen leest dan denk je altijd oh dan wacht ik nog wel even... :D maarja, ik zie trouwens dat die geforce 6800 en 9800 radeon binnenkort met 512 mb verschijnen, denk dat dat nog wel even het wachten waard is :) Denk dat ik 'm over een maandje of 4 koop. Ben van plan 1600 ongeveer uit te geven.

20. Alborz

Alborz Guest

whoooa 1600eurie DOPE SHIT

Deel Deze Pagina