Gruwelijk Dit spel is al zo oud en zo geniaal. Er zijn er geloof ik 5 uit gekomen. Ik wist echt niet dat het ook op de Xbox zou komen. Ik ga ff wat trailer poep kijken om te zien of het er net zo uit ziet zoals het was.. zal wel niet
ze zeggen dat hij beter is dan de originele metal slug kheb metal slug ook op mijn mobiel metal slug is vet arcade maar vet leuk als multiplayer en op de xbox zit er xboxlive op dus je kan ook nog online spelen!
Neo Geo knaller wist wel dat die uit zou komen maar d8 dat het wel ff duurde weet je ook hoe duur die zal zijn??
weet niet ik koop em in ieder geval voor 5€ maar nu ff niet over illigale dingen anders gaat ie dicht
oooh dit is zo vet, was alleen de prijs? beetje raar om 60 euro te dokken voor een bijna directe poort
The game also features Xbox Live support, though disappointingly, there's no actual play--there's just an online leaderboard--though if you have a buddy and a second Xbox controller, you can still enjoy some good two-player action locally. zucht wat heb je daar nou weer aan
In amerika is dit spel gereleased voor 40 dollar. Te veel, voor een game die exact hetzefde doet als wat ik jaren al deed in de arcade.
Is hij trouwens gecensuurd de US en EU versie? Ik hoop het niet, anders moet ik aan een Japanse versie komen. Net als met KOF '01 ik heb de Japanse en US. Japanse had ik al, alleen geen '00. Ik bestelde hem bij een man en kreeg er ook '01 bij in het Engels. '01 is gecensuurd, geen bloed en zo