xbox-radio aansluiten??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankie12, 27 mei 2004.

1. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil em xbox op me mine sterio toren aansluiten het is een sony RXD85 welk kabeltje moet ik daarvor hebben en waar is die te halen???

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de wit en rode tulp stekkertjes stop je in je radio aux ...ipv de tv ... (je hebt geen extra kabeltjes nodig)

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jouw radio heeft weinig met Xbox Magazine te maken hè ;) Deze thread hoort thuis in Xbox & Accessoires, en daar gaat ie nu ook naar toe.

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan helaas nergens vinen wat een Sony RXD85 is. Als het een gewoon mini setje is met 2 speakers, kan je inderdaad die tulpstekkers gebruiken die nu in je tv of in je scart adapter zitten. Mocht de afstand te groot zijn dan moet je een verlengkabeltje halen bij de mediamarkt ofzo. Als ze geen verlengkabeltje hebben neem je een kabel met aan allebij de kanten twee tulpstekkers (Male) en daarbij een extra gender changer (Female-Female).

Misschien heeft je TV ook een audio uitgang (2x tulp), als je die aansluit op je versterker, dan kan je naast games ook nog tv uitzendingen via de speakers horen.

5. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik zal dus ff naar de winkel meoten nu blijkt dat er helemaal neit van die kabeltjes bij die radio zitten alleen een paar andere draadjes die naar me boxen lopen

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat zal dan wel moeten. ;)

Let je wel even op je spelling :{

7. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    ja sry typte beetje snel maar goed deze kan dus dicht

8. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    We gaan er wel trouwens wel vanuit dat er een AUX ingang oid op je versterker zit, maar ik neem aan dat je daar al naar gekeken had...

9. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon die gaatjes waar die stekkertejs in moeten??

10. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, simpelgezegd wel ja. Niet alle minisetjes hebben zo'n ingang namelijk... Vandaar dat ik dat nog even postte.

11. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    ohh ok tnx dan morgen ff naar de winkel hollen :cool:

12. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mocht je nog een 2e scart aansluiting achter je tv hebben zitten,dan kan je eventueel ook nog een scart kabeltje van je tv naar je stereo laten lopen.
    Mits deze een aansluiting heeft uiteraard.

Op deze manier krijg je dus en al het geluid wat je tv maakt(zenders en games) gewoon op je stereo,en je behoudt gewoon het geluid uit je tv speakers.

Mocht je dus een extrascart aansluiting hebben,dan zou ik zelf voor deze manier gaan.

Vaag

13. frankie12

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik heb nu de kabeltjes in me scart van me xbox gestoken en in me (audio)video poort out gedaan maar ik krijg geen geluid :confused:

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn toch wel de rode en witte aansluitingen :+ !?
    K heb dat zelf namelijk ook gedaan, super makkelijk

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet precies wat je daar beschrijft. Het is de bedoeling dat je de rode en de witte tulpstekker die aan de videokabel van je Xbox zitten gaat aansluiten op een ingang van je stereotoren. Het gele stekkertje van de kabel van je xbox doe je in de scartstekker die ook bij je xbox zat, en die doe je in de tv. Je tv geeft nu geen geluid meer.

Het kan zijn dat je stereotoren ook een uitgang heeft met hetzelfde type stekkertjes, dat gaat dus niet werken, want dan sluit je twee uitgangen op elkaar aan. Kijk even of er iets bijgeschreven staat achterop je stereotoren, meestal verklaart dat een hoop over het type aansluiting.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je bij de media markt eigenlijk verleng snoeren kopen voor die tulpstekkers?

Deel Deze Pagina