bij counterstrike condition zero. heb ik een logo en opgeslagen als pldecal.wad en ik heb hem bij een map neergezet maar offline doet hij het maar online niet in welke map moet je het zetten om online ook te gebruiken bij steammap of zo???. alleen online doet hij het niet en het is geen sex plaatje soms kan dat ook niet..
voeg dit adres maar eens toe : Besems@msn.com vriend van mij zeg maar dat je Martin kent en leg hem je probleem voor ! Hij weet daar wel een antwoord op
ik weet niet juist ofh et bij cs : cz hetzelfde als bij cs 1.6 ... maar bij 1.6 moes je de foto in de map C:\Program Files\Steam\SteamApps\....@hotmail.com\counter-strike\cstrike plaatsen. zal bij cz wel in een ander mapje zijn mar in ieder geval niet in de map logos of sprites ofzoiet... dan moet je het renamen naar tempdecal en dan moet je het nog eens "alleen lezen" maken daarna ff steam restarten normaal zou het nu moeten werken grtzzz
Ja bij je steamapps maar dan moet je toch nog iets doen bij je models??? Maar in principe zoutie het moeten doen alstie in pldecal.wad staat...
bij 1.5 moest je met pldecal...1.6 met tempdecal..het kan goed zijn dat je bij cz terug pldecal moet / kan gebruiken...wet ik niet zekers..heb gewoon gezegd hoe ik het d8, en geloof dat een kameraad van mij het zo wel heeft ...bij cz
Ik heb net jouw (xbox rulezzz) manier geprobeerd, maar dan geeft ie gewoon dat halflife tekentje aan. Et moet dus anders, tenzij ik wat heb foutgedaan.
ja je moet 2 keer sprayen en heb je steam al gerestart? edit : ofwel 2 keer in server gaan...weet niet meer juist..en anders heb je iets fout gedaan ja..juiste map? juiste naam? alleen lezen?
Hmm ben maar één keer in een server gegaan. Moet je alleen na steam gerestart te hebben 2x rejoinen, of de hele tijd 2x opnieuw joinen ?
mmm...normal moet je een eerste keer spraye...daarna w8e tot je een tweede keer kan sprayen en dan moet hij gaan...en moet niet iedere keer alleen eerste keer dat je de spray gebruikt..maar hij werkt niet op alle servers..sommige servers late deze niet toe....en als het dan nog niet werkt heb je hem waarshcijnlijk in de verkeerde map geplaatst of vergeten naam te change of niet alleen lezen gemaakt...het is toch een .wad file he? :d