Ieder een verschillende smaak en het zou inderdaad gek zijn als een console op een game zou teren. Ikzelf vond het wel aardig, zelf meer de Single Player. Online heb ik het voor de PC gespeeld, maar ja, ik was al verslaafd aan Unreal Tournament 2003 (nu 2004) en ja, dit was echt een console shooter .... daarnaast vond ik de maps qua textures een beetje saai, ik heb liever meer afwisseling. Wel vond ik het tof dat je maar twee guns kon hebben, zou voor Unreal wel een aardige afwisseling zijn, in ieder geval een mod of zo.
Anyway, voor mij had de Xbox wel meer games die ik leuk vond. Maar ik had hem ook een tijd na de launch gekocht, en die games waren toen allemaal 20-30 euro. Maar echt toppers kwamen later pas, geef ik toe. Cube heeft ook een hele tijd alleen maar Mario Sunshine als echte goeie start game gehad geloof ik. Het gaat niet om de kwantiteit, maar kwaliteit.
Maar ik denk wel dat hoe gek ook, toen de Xbox het wel van Halo moest hebben, dat was een reden voor velen dat ding aan te schaffen. Voor mijzelf ook een beetje, hoewel Oddworld mij het meeste trok .
De PS2 heeft veel games, maar niet alles trekt me. De absolute reden waarom ik hem moest hebben, was Devil May Cry, en dat bleek een goeie keus te zijn, het is nog steeds mijn favoriete game ooit. Metroid Prime en Ninja Gaiden beide er snel achteraan .
Laatst bewerkt: 2 jun 2004