metal gear soldid 2: topgame!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexandrio, 23 mei 2004.

1. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MGS1-remake op de Cube en deel 2 op de Xbox .... het klopt dat Splinter Cell een iets realistischere gameplay heeft, maar dat is juist de reden dat ik beide games tof vind. Ik MGS is het echt een computer aanpak, ik bedoel, je vijanden reageren als je binnen hun gezichtsveld komt, bij SC moet je echt eerst lichten kapot schieten en zo, dus ECHT stealth. Als je SC eerst gespeeld hebt en goed vind en daarna MGS, dan ga je op dit soort dingen letten. Het is gewoon niet hetzelfde soort gameplay. Sure, MGS werkt inderdaad echt met een stel regeltjes die echt op een computerachtige wijze behandeld werden, net zoals in Commando's een beetje. Zo zie ikzelf het ook, je moet letten op de patronen en zo een veld doorlopen, niets meer of minder dan zoals het vroeger altijd met games ging. Daarom werken allebei de games voor mij, als de een echt veel op de ander leek, waren het geen unieke games meer. Maar een gameplay past bij je of niet. MGS3 lijkt mijzelf wel weer erg vet. Het enige punt van kritiek wat ik wel heb, bij SC is 90-95% film en de rest gameplay, het lijkt soms bij MGS wel alsof het daar precies omgedraaid is. Mooie filmpjes, maar ik wil liever meer missie's!

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb em 2 keer gehuurd, en ik vind het een ijzersterke game ! Maar helaas denken een heleboel mensen daar anders over :{ Maar het speelt egt alsof het een film is. En die Raiden .... naja jammer van dat. maar voor de rest vind ik het egt een supergame !

(wordt deze game ooit classic :confused:)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch vond ik MGS 2 niet verkeerd. Uiteraard op Raiden na...

Zou zeggen, check m'n sig. ;)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    MGS is en blijft een geweldige game ook al is MGS 1 beter.

MGS1 > MGSTTS > MGS2 substance > MGS2

mgs3 ff niet meegerekend omdat die op de ps2 is ;)

5. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 december.....van vorig jaar wel te verstaan.
    Ik kom het spel ook bijna nooit in de winkels meer tegen, en al helemaal niet voor minder dan de adviesprijs. Jammer, want na het zien van MGS3 E3 trailer van dit jaar begon mijn stealth-vingertje te jeuken. Ach ja dan maar deeltje 1, Splinter Cell of Beyond Good & Evil maar weers eens spelen :)

6. Nameless

Nameless Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is juist de grap, zodat het zo veel mogelijk verkoopt, want na een fantastisch deel 1, wil iedereen het weer spelen, maar als de replay-waarde niet zo hoog ligt, zijn ze gedoemd deel 2 en 3 etc. te halen, allemaal marketing :).

Deel Deze Pagina