Harry Potter en de gevangene van Azkaban

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 29 mei 2004.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    393
    Voor de eerste keer kan je naast Harry Potter zelf ook spelen als zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel.
    Ze kunnen wisselen tussen de personages om hun sterke kanten en vaardigheden te gebruiken, om op die manier puzzels op te lossen en vijanden te verslaan.
    De drie vrienden moeten hun krachten bundelen en een aantal nieuwe spreuken leren om Harry's gevaarlijkste tegenstanders tot nu toe te kunnen verslaan.

Is de game al verkrijgbaar en wat zijn de algemene verwachtingen van dit spel. De eerste twee delen vond ik matig, maar ondanks dat speelde toch redelijk weg. Volgens verschillende reviews komt Azkaban aardig uit de verf...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het spel is voor de Harry Potter fan en de jonge spelers... Het spel kom volgens mij rond 2 juni uit als de film in premiere gaat

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt het nou ook dat er een co-op mode inzit?, mijn broertje wil dit spel graag spelen O-)

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Je hoeft je toch niet te schamen om het te spelen. De boeken werden toch ook gelezen door volwassenen..? ;) BTW: Volgens mij zit er geen co-op in..

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel weer een gemiddelde platformer worden, niet echt mijn type game. Maar mijn broertje(s) zullen er van smullen. Ik kijk meer uit naar de film zelf, kan ik weer een boekverslag schrijven. :9

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    deel 1 op de pc was echt een ramp, zo brak dat die game was. deel 2 ben ik wel over te spreken. kheb 'm zelf op m'n xbox en hijs best lache. ik denk niet dat ik deel 3 ga kopen, maar net als bij deeltje 2 is ie heel leuk om te krijgen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee, er zit geen co-op mode op ... echter kan je straks wel met alle andere HP karakters spelen en je moet dan als team samenwerken ... (maar met 1 controller)

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    393
    Mocht iemand h'm al hebben dan ben ik zeker benieuwd naar je mening over dit spel.
    Ik heb er nu iets meer over gelezen en het spel schijnt toch een reeks leuke spel elementen te hebben, ook voor mensen die niet zo jong meer. Natuurlijk is het allemaal net iets leuker als je Potter een warm hart toedraagt…(laat ik zaterdag nou naar de film gaan :p )

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  9. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Nog niemand die dit spel heeft aangeschaft? het is inmiddels toch al uitgebracht?
    Zou graag wat ervaringen over dit spel horen om te beslissen het spel aan te schaffen.

_0/

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Dit boeit me dus echt niet.

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net het begin gespeeld en dat ziet er leuk uit hoor. In ieder geval 3 x mooiere graphics dan bij de voorgaande delen en het speelt ook lekkerder. Wat ook wel mooi is is dat je verschillende talen kan kiezen, waaronder Nederlands. Voor je kleine broertje misschien wel leuk.

12. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat wel ja. zat gisteren bij deel drie in de bios en bij elke nieuwe scene hoorde ik al die ouwe lullen :D om me heen ''o ja, nou komt dit en dat'' ''oooo ziet die er zo uit'' ''dit is anders hoor in t boek''
    ik ben volgens mij een van de weinigen die nog geen enkel Harry-boek gelezen heeft ;)

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het verhaal is wel leuk geef ik eerlijk toe!
    ik vind het alleen jammer dat de grafics niet realistichs eruit komen!
    ook de characters kunnen wel wat volwassener!

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    393
    Ik heb het spel aangeschaft en het moet gezegd worden, het is het beste deel van Potter tot op heden. Het spel zelf bied verschillende spel elementen, welke samen een leuk geheel vormen.
    Grafisch ziet het er goed uit en komt het spel goed uit de verf en overtuigend over.
    Het is inderdaad een pre dat het spel in Engels en Nederlands gespeeld kan worden.
    Natuurlijk zit het met het verhaal wel goed…..kortom ik ben gematigd positief en hoop dat deze trend wordt voortgezet in de komende delen. Ik denk dat een ieder die Tombraider een leuk spel vond zich ook met Potter zal vermaken… :)

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jááááá! Geef harry een gigantische minigun, hermelien een cup dd en een sniper rifle, en laat ron demolition expert worden! Instant succes! :p

1 persoon vindt dit leuk.
  16. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Lol! :+
    dan vliegen de harry games over de toonbank... :9

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    nog even over het spel zelf: weet niet zeker of ik het ga kopen (het geld groeit niet op m;n rug!) misschien ga ik het kopen, als het een classic is... :cool:

18. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand zeker of je ook co-op kunt spelen, ben een beetje in verwarring gebracht omdat ik verschillende dingen lees.
    Of is het zo dat je alleen de mini-games met meerder kunt spelen en niet het spel zelf?

19. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Het spel is NIET co-op te spelen, het is wel zo dat je met alle 3 de characters kunt spelen (harry,ron hermelien) ook de minigames kun je alleen maar met 1 speler spelen tegen computergestuurde characters
    _0/

Deel Deze Pagina