[XOne] xbox live details

Discussie in 'Games' gestart door vroaaaaap, 11 aug 2002.

1. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok schiet me nu niet af, maar ik ga het toch vragen

hoe zit het nu met xbox live, wat moet ik juist aanschaffen en wat heb je allemaal nodig, en het belangrijkste, hoeveel gaat dat kosten

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arrrrrrrrrrrrrrrrrhghghg...... matey... :p

Die vraag is toch al duizend keer gesteld :?

Maar goed, je hebt dus een breedband verbinding nodig en een UTP kabel zou ook handig zijn :p

Verder kan je de xbox direct op de kabel modem aansluiten maar gezien je natuurlijk geen kabel internet neemt voor alleen XBOX zal der ook wel een pc staan, makkelijkst is dan om een router te kopen (www.informatique.nl), ik heb zelf de Draytk Vigor 2200E daar gekocht en ben er erg tevreden mee, zit een 4poorts switch op dus je kan ook nog 2 andere pc's erop aansluiten naast de xbox en al aanwezige pc.

Goedkope en ietswat onhandige oplossing (in mijn ogen) is een 2e nic in je pc pleuren en daar de xbox op aansluiten via crosslink kabel, dan moet je pc wel aanstaan als je gaat gamen via de xbox, en je moet er router software op installeren (www.winroute.com voor winroute (duh :p), die vind ik zelf het makkelijkst)

Maar zoals ik al zei, bespaar je de moeite en koop een router, das veeeeeeeeeel handiger.

Laatst bewerkt: 11 aug 2002
  3. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een usb adsl modem

4. djbokkeman

djbokkeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop een hub...

5. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem dan de 2200USB :p, deze kan aangesloten worden op je USB modem.

Dat kreng kost alleen wel €209... beetje duur :p

Waarom heb je dan ook een USB modem genomen :confused: :p

Edit: HUB?!?! WTF slaat dat nu weer op? hij zegt net dat ie een USB modem heeft.....

Laatst bewerkt: 11 aug 2002
  6. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je adsl aansluiting delen kan wel degelijk via een hub

7. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeeeeeeeeeeeee

Een HUB heb je alleen nodig als je meer dan 2 apparaten hebt, bijv. 2pc's en een XBOX, heb je maar 2 apparaten dan heb je dat niet nodig, is alleen geld verspilling, en dan heb je nog steeds router software nodig.

Directe aansluiting is alleen mogelijk indien je meerdere ip adressen krijgt van je provider, en die krijg je lekker niet :p

8. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Wed maar, bij @home kun je die gewoon extra aanvragen (maximaal 2 extra) en vorig jaar hoefde je daarvoor nog niks extra te betalen, misschien dat dat dit jaar wel zo is, maximaal 5 euro

9. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dat bij @home kan dat weet ik ja, maar we hebben het hier toch echt over mxstream....

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ADSL maar kan ook aan mij liggen...

11. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Njet :D

Vroeger kreeg je bij de dure variant 4 ip adressen, maar dat is veranderd in 1, je moet dus een router hebben.

12. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel kost zo'n routertje??

13. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k woon hier in belgie en meerdere pc op eenzelfde verbinding mag eigelijk niet maar het kan wel (en controleren doen ze hier toch niet 8)), het gaat er dus om dat je een internet verbinding naar je xbox moet krijgen of het rechtstreeks of via pc gaat maakt dus blijkbaar niet veel uit, dien 2200usb waar is die erges te vinden ?, ook in belgie

Laatst bewerkt: 15 aug 2002

Deel Deze Pagina