Weet iemand hoe je met de PS2 online komt, ben in bezit van router maar krijg geen online verbinding. Graag hulp
je moet de kabel in je ps2 netwerk adapter doen en dan in de router en dan moet je de installatie cd in je ps2 doen en dan gaat alles vanzelf als het goed is. als je dat gedaan heb moet je met die cd een acount aanmaken op central station en dan kan je met die naam inloggen op het spel wat je online wil spelen. maar central station kan wel eens vast lopen.
men neme: een ps2, een netwerkadapter, een adsl abonement, een adsl modem of router, netwerkkabels en je central station cd (en dan SOCOMII in je ps2, dat rocked echt)
Kijk even op Troublesathome Hier staat hoe je de PS2 kan aansluiten op het netwerk van @Home !!! Met wat kleine aanpassinegn zou het ook moeten werken op de andere netwerken.
Het zou kunnen dat de firewall een aantal poorten blokt die je wel nodig hebt. Je kunt dit omzeilen door de poorten open te gooien of dmz aan te zetten. Dit loste voor mij een aantal problemen op die ik had.
FF een vraagje tussendoor, weet iemand hoe je je inlognaam kan vinden voor dat central station? want ik heb die pin code hier al sinds januari liggen alleen ik wil me nu wel eens registreren alleen ben ik me login naam vergeten