Ik wordt er helemaal gek van . Steeds als ik een foute url intyp krijg ik deze *** site weer, en dan komen er weer tig pop-ups . Weet iemand hoe je dat weg krijgt . Ik deze persoon!
probeer eens ad ware te draaien mischien dat dat helpt of je zou cws shredder kunnen proberen maar die helpt maar bij bepaalde gevallen in ieder geval veel succes er mee
in je lijst van software staat waarwschijnlijk iets van internet optimizer geinstalleerd... verwijder dat en het zou weg moeten zijn
Je kan het in je configuratiescherm doen onder Add/Remove Programs. Daar staat hij gewoon als Internet Optimizer... of het helpt weet ik niet, maar het is iets...
die pop-ups hoef je niet aan te wennen, download de google toolbar bijvoorbeeld en er worden veel pop-ups geblocked...LET OP: bij sommige sites(bijv. XBW) moet je t wel uit hebbe staan, hier MOET je pop-ups kunnen ontvangen
omdat je dan bijvoorbeeld niet meer naar je PM-scherm kunt gaan als je daar5 zo'n melding van krijgt...het nieuwe scherm komt dan gewoon niet. en dat is ook irri
Hier haal je ad-aware... dat gebruik ik ook en die irritante optimizer haalt i weg http://download.com.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button
Mja ik heb google toolbar maar hij komt daar gewoon doorheen En je houdt gewoon CTRL ingedrukt als je pop up voor je PM krijgt