[Help] DVD Brander doet het niet meer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Messenjah, 31 mei 2004.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Help mensen, m'n dvd brander is er sinds kort mee gekapt. Als ik er een cd in doe, cd of dvd, herkent hij niks. Eerst blijft z'n 'nadenk-lampje' heel lang branden, dan gaat ie uit en er gebeurt niks. Ga ik naar Deze Computer en dubbelklik ik op de brander, dan zegt ie dat ik een schijf of een ander geschikt medium in moet voeren. Als ik naar nero ga en schijf-info aanklik gaat ie eerst heel lang nadenken, en dan staat er geen medium ingevoerd of station niet gereed.

Wat nu? M'n computer fokt hard met dingen, zoek ff een thread van een tijdje terug op, Kan niks meer openen, iets in die trand. Dus ik wil m'n pc formatteren, maar al m'n belangrijke dingen kan ik dus niet backuppen.

2. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al zo'n schoonmaak cd'tje gedraait? Ik weet niet of het helpt, maar dat zou kunnen werken.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    heb je meerdere pc's? dan kan je gewoon al je belangrijke betanden tijdelijk op een andere pc zetten, en gewoon formatteren

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je meerdere partities hebt, kan je op 1 van die partities tijdelijk je bestanden neerzetten, terwijl je dan de Windows partitie kan verwijderen.

Eenmaal Windows opnieuw erop gezet, zet je de bestanden weer terug naar de Windows partitie, en kan je de andere partitie leeggooien :)

Een heel gedoe, maar werkt wel :cool:

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    En hoe maak je meerdere partities? Of moeten die er al zijn? Hoe zie je of ze er zijn?

Deel Deze Pagina