Toen ik vanochtend mijn xbox aanzette verscheen er een bericht dat ik contact moest opnemen met de klanten service van micosoft omdat er iets niet goed is met mijn xbox , en bij de aan/uit knop knipperde de lampje groen en rood. Ik heb heb nooit mijn xbox "open gemaak" of laten vallen. Het enige wat ik kan bedenkten is dat er iets is doorgebrand. Ik hoop dat jullie weten hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen . alvast bedankt!
Probeer het later op de dag nog een paar keer, om te kijken of de Xbox dan wel werkt. Blijft je het bericht in beeld zien, dan is er maar 1 oplossing: bellen!
Was je xbox niet te warm? Stond hij bijv. urenlang aan, in de volle zon of in een kast met weinig ventilatie?
Zitten die ''3'' kabels wel goed in de scart, OF zit de scart wel goed in je tv. zit de kabel die in je xbox moet er wel goed in. zit er een spel vast ofzo. Zit er wel een controller in je box? Zet hem ff aan / uit aan uit en kijk wat er gebeurt.
lees de handleiding...vrij nutteloos ding opzich maar kan me wel iets over die knipperende lampkes herinneren
hij is niet te warm geworden want dan zou er een oranje lampje knipperen ; dat stond namelijk in de handeling, maar daar stond niks over een rood knipperent lampje. en alle kabels zitten er goed in.
ik heb inmiddels microsoft gebeld en ze komen de xbox binnen een paar dagen op halen en dan heb ik hem volgend week weer gerepareed thuis.
Voor zo ver ik weet: Groen => no problem Orange/groen => kabels zijn niet goed aangesloten Rood => xbox kapot succes met bellen
Als die oververhit is zou die et later weer doen dus denk ik dat ie defect is. Ik zou terug naar de winkel gaan indien er garantie op zit.
Ze stoppen nu snel iets in je xbox waarmee ze kunnen zien wat er allemaal in front of gebeurd. Ze gaan je nu helemaal stalken. Tenminste, zoiets beweerde een gamecube fanboy .