ik ben op zoek naar een nieuw spel die aan de volgende eisen moet voldoen: -een Coöperatieve multiplayer stand voor vier of drie spelers -geen shooter ik zat al te denken aan baldurs gate daark alliance II maar daar is het niet mogelijk je eigen personage in elkaar te zetten om het simpel te houden dit geld volgens mij ook voor dungeon and dragons heroes. ik heb geen live dus phantasy star online is dan geen eens te spelen volgens mij dus die valt ook af. help me en ik ben u dankbaar
phantasy star online kan je offline ook spelen. Ik heb em voor de gamecube. Met vrienden is ie wel leuk offline maar in je eentje gaat het te snel vervelen.
Misschien Crimson Skies 2 ? is wel een shooter maar dan in een vliegtuig, dus dat is vliegen + schieten. Misschien dat dat je wel kan boeien ... ? En ja voor de rest Ninja Gaiden, PGR 2, DTM2, Amped 2, ...
Bij ninja gaiden kun je lang zoeken naar een mp idd. Misschien een voetbalgame, fifa 2003 bijv, 20 euro en doet het altijd goed met vrienden.
bij fantasy star online moet je eerst onloggen op xblive en je kan de singleplayer niet beginnen als je geen xbox live heb, srry, je kan top spin kopen, kan volgens mij ook mt ze 2en edit= 0 srry, top spin is niet coop, return of the king d8 ik wel
Dungeons and Dragons Heroes heeft ook een Coop, je kan bij Dungeons and Dragons volgesn mij wel je manneke editten