1: Je moet de router dus op autoconfig laten staan; alleen in de Xbox wijzigingen maken.
2: Tsja... Ik heb al last van hoge packet loss sinds ik bij Demon Internet zit. Demon heeft sinds het begin van hun akties, waarbij ze in een klap de goedkoopste breedbandprovider van Nederland werden, enorm veel last van de hoge toeloop aan klanten. In het begin kon je echt merken dat de service per dag slechter werd. Inmiddels is ie stabiel geworden; dwz stabiel slecht. Voor mij een reden op Demon op te zeggen. Ik laat in het midden of dat nou aan Demon of aan Bbned ligt, maar feit is datd e combinatie Demon/bbned mij weinig vreugde heeft opgeleverd. Ga maar eens de supportnieuwsgroepen van Demon lezen.
Dat gezegd/geschreven hebbende: Ondanks mijn hoge packet loss (18/25 is geen uitzondering) kan ik heel redelijk spelen op Xbox Live, mits ik er voor zorg dat mijn thuisnetwerk rustig is.
Ik ga voor 19 euro 2 maanden op Multikabel zitten en daarna ga ik een jaartje Babyxl uitproberen. Als dat niet bevalt zit ik in de loop van 2005 weer op KPN.
Laatst bewerkt: 25 mei 2004