Prince of Persia vraag...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cappella, 31 mei 2004.

1. Cappella

Cappella Son of Sudeki

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag, er staat overal dat je in Sands of Time, POP 2 kan unlocken.
    Nu heb ik idd die muur kapot geslagen, maar waar overal in elke cheat staat dat je dan POP 2 unlocked, bij mij komt er te staan dat ik nu Prince of Persia 1 kan spelen..
    Ben ik de enige met dit probleem?
    Is het een bug in het spel dat niet POP 2 maar deel 1 hier werd ge-unlocked?
    Toen ik het spel had uitgespeeld stond er ook al dat deel 1 gespeeld kon worden namelijk.

2. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vroeg ik mij dus ook af...Ik kan nu alleen POP1 spelen...(ik moet hem nog uitspelen, maar ik kom ff niet verder)
    Zou het misschien komen door een europese en een amerikaanse versie dat daar het verschil in zit?

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik had hetzelfde... Dat vond ik echt nep :p Klas namelijk in XBM dat er POP 2 moest uitkomen idd...

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij had alleen de vs-versie PoP2 en PoP1

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Dan voel je je echt toch weer een beetje genaaid.. Tenminste ik wel..

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Jij haalt 2 spellen door elkaar. De POP 2 die nog moet uitkomen (waar XBW over schreef) gaat geen POP 2 heten, gezien dat spel jaren geleden al is uitgebracht. Ubisoft heeft het POP 2 als werktitel gegeven. De POP 2 die je kunt unlocken in POP SOT is het spel dat je jaren geleden kon spelen op je 286 pc...

Ik heb POP SOT inmiddels uitgespeeld, maar krijg bij extra features ook geen POP 2 te zien... :confused:

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal helemaal niks door mekaar ;) Dat weet ik ook wel.... 8) Maar wat ik bedoel: XBM zei dat POP 2 (De oude!!!) geunlocked zou worden als je door die muur heen gaat, maar nee hoor, je krijgt POP 1 (De ouder!!!!) Snappie ;)?

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, het ligt aan de Europese versie. In de Amerikaanse versie zit POP 2 (de oude ;)) wel in de game. Bij de Europese niet. Ik heb ook alles rotgezocht in het spel en op internet om erachter te komen waar ik nou POP 2 (de oude ;)) kan unlocken, maar helaas, als je de PAL hebt, kan je het niet unlocken :eek:

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Misverstandje O-) Er zijn echter genoeg mensen die niet weten dat er jaren geleden een POP 2 is verschenen... Vandaar mijn reactie. :cool: Beetje jammer dat ze dat hebben gezegd en dat het nu niet blijkt te kunnen in de PAL versie! :'-(

10. Cappella

Cappella Son of Sudeki

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, beetje vreemd wel moet ik zeggen.....
    Er is ook nooit in geen één blad een rectificatie geplaatst of wat dan ook.
    Zit ik hiervoor het spel helemaal opnieuw te spelen, Grrrrr :mad:
    Vraag me af hoe het op de PS2 is dan..

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dit is zoo nep!
    weer die xbm die zo nep is!
    Ik eis een rectificatie!
    ik wil een schadevergoeding! ik heb dus prince of persia sot 2x uitgespeeld in de hoop pop2 te vinden, niet dus!

Ik wil een schadevergoeding! want ik heb nu een trauma van al die enge monsters! en ik moet telkens aan farah denken in mijn dromen

12. Cappella

Cappella Son of Sudeki

Leuk Bevonden:
    0
    Grappige gast ben je ook he :cool:

13. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    lol...[ahum] |:-

14. Zephyrus

Zephyrus ...