1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RTCW uitgespeeld...1einde?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pim, 1 jun 2004.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik heb RTCW gister uitgespeeld op het makkelijkste niveau. reden: ik wilde wolfenstein 3d spelen. nu heb ik het uitgespeeld en hebk dus wolf3d, maar nu vraag ik me af of er ngo andere eindes zijn dan degene die ik heb gehad. ik moest op het laatst tegen een über-groot monster vechte, helaas was dit een beetje makkelijk en ik wil het njog wel een keer uitspelen als er nog andere eindes zijn...wie o wie weet dit?
     
  2. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor al je vragen kun je altijd terrecht bij www.gamefaqs.com, daar staat het vast wel bij! succes!
    :)
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Neej de eindes zijn gelijk, overigens het hele spel blijft gelijk, alleen het wordt allemaal iets moeilijker ( niet veel ) zelfs op het allermoeilijkst is de eindbaas een eitje
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens in hoeveel uur heb je hem uitgespeeld.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ook even een vraag te stellen over RTCW. Zodra je Co-op speelt, zijn er dan meedere tegenstanders? Of gewoon nog dezelfde aantallen?
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ehm, zelfde aantallen ( misschien hier en daar een tegenstander meer ).
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, exact evenveel tegenstand.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Co-op is een afrader, je kunt dan eeuwig achter elkaar doodgaan zonder enige consequentie...
     
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Das bij HALO toch ook???? En iedereen is wel laaiend over die CO OP (ik ook BTW _O_ )

    Maar ff ontopic, je hebt idd maar 1 einde. Maar ik vond het wel degelijk een grotere uitdaging op een hogere moeilijkheidsgraad.
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik vond het hele spel geen uitdaging...af en toe die freaky electricteitsgasten en die badass gast tussendoor...die was wel moeilijk.
    de eindbaas was verrassend simpel, gwoon blijven rondlopen en ongeveer 1500 kogels in hem proppen, valt ie vanzelf om:)

    heb t in 6 uur uitgespeeld, valt bes tegen eiglijk. alsk nog een keer zou moeten doen moet het toch wel in 5 uur kunnen...:cool:
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    een kameraad van mij deed over de eindbaas in totaal 9 uur om te verslaan..LOL:9
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    9!???!?!?!? dan ben je spastisch8)
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee, er is een heel fundamenteel verschil. Bij Halo is het idd. ook verre van perfect, maar daar is het tenminste nog zo dat de andere speler wel levend uit het gevecht moet komen. Als je allebei dood gaat ga je daar wel degelijk terug naar t vorige checkpoint.
    Developers zouden een voorbeeld moeten nemen aan serious sam wat de co-op betreft, het spel is misschien niet zo sterk als Halo of RTCW maar de co-op klopt perfect. Het wordt er niet makkelijker op door het sterke systeem met levens.
     

Deel Deze Pagina