Internet valt om de haveklap uit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 31 mei 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik wordt er strontziek van een de scheldwoorden vliegen door de kamer heen. Nog even en ik ruk de modem uit de meterkast en pleur hem bij Wanadoo/Casema door de ramen.

Ik heb al lang gemerkt dat Wanadoo/Casema cable hier flut en sloom is, en dat het regelmatig voorkomt dat het uitvalt. Maar sinds vorige week viel het om de zoveel minuten uit, en nu kan ik nog geen 5 sec online zijn of het knalt er weer uit. Paar keer proberen de routerpagina te bezoeken en hij doet het weer voor 5 nieuwe seconden. Virusscanner en firewall uitzetten maakt geen verschil, ze scannen tevens geen virussen, evenals de verschillende spyware programma's. Op andere pc's in het netwerk is het niet zo en ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. Netwerk geeft ie ook aan als constant verbonden dus daaraan kan het niet liggen.

Is het soms weer een irritant virus/worm waardoor ik mijn pc weer moet formateren? Of is er een ander hulpmiddel om mn frustraties in bedwang te houden en normaal te kunnen surfen?

Als ik met downloadprogs aan het downloaden bent heb ik er vrijwel geen last van, maar zodra ik in IE bezig ben zijn de probs erweer, terwijl het toch de nieuwste of bijna nieuwste versie is van IE.

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je niet het beste even de Helpdesk bellen en hun alles uitleggen.
    Zij kunnen meer over het netwerk en dergelijke weten dan wij.

Succes.

3. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe wordt je er afgegooit door zo'n irritant script ofzo...
    Had ik bij mijn oma ook..
    Ik zelf heb ADSL dus directe lijn naar de server maar zou ik zoiets ook kunnen krijgen dan?
    Maar formateer je pc eens en kijk eens wat er dan gebeurt

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    MIsschien Sasser, heeft volgens mij dezelfde verschijnselen

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dat zou inderdaad best kunnen, ja. :mad:

PS. Het is trouwens haverklap ;)

6. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zoiets, geeftie ook een foutmelding aan waarin staat dat de lan-verbinding word verbroke, want dat gebeurd bij mij. en verwacht maar geen hulp van casema want tot nu toe hebbe ze nog niks gedaan, en een andere lan kabel heb ook geen zin:mad:

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Sasser zorgde ervoor dat de pc om de minuut afgesloten werd dacht ik en er was een virus (misschien zelfde) dat zorgde dat je helemaal geen internet meer hebt. Iig. toen ik gisteravond laat de pc uitzette zag ik nog net dat Norton nu wel een virus had gevonden en verwijderd. Nu maar hopen dat de problemen zo veel mogelijk voorbij zijn.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou? Heeft het geholpen? :confused:

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het is nu minder erg, maar het probleem doet zich nog steeds voor:mad:

10. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je thuis meerdere computers met internet?

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, er staan er 3 direct op verbonden, 1 draadloos, en een draadloze laptop.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En nog steeds wil het niet ophouden:mad:
    's avonds rond een uur of elf is het helemaal erg, dan knalt het om de 5 seconden eruit, overdags valt het om de paar minuten uit. Geen idee wat het is, maar vind het nou ook weer niet zo een geslaagd plan om nu alweer mn hd te moeten formateren en vervolgens alles weer opnieuw te moeten gaan installeren.

Deel Deze Pagina