Ik heb DTM 2 nu al een tijd en heb de Career mode al helemaal uitgespeeld (100%), maar heb een vraagje. Toen ik eens op Live speelde reed ik mee in een Formule Ford klasse op Zandvoort. Dit kan echter niet als je alleen offline wil rijden of offline multipayer doet. Zandvoort kan je dan gewoon niet kiezen, ook op Live heb ik dit geprobeerd en het lukte niet om Zandvoort te kiezen met Formule Ford. Hoe moet je met elke willekeurige klasse op elke baan racen?? Moet ik ook de Free Race helemaal uitspelen ofzo? Alvast bedankt
Net als dat ik raar stond te kijken toen ik bemerkte dat ik met American 1000 autos reed op Brands Hatch Dat is inderdaad een foutje, een glitch die sommigen kunnen toepassen zodat je met alle autos op alle banen kan. Hoe het kan weet ik echter niet
xblracing legt uit Weet ik wel . Maar vind het zelf nogal onhandig (mensen zijn verbaasd en onbekend met de baan/auto combo) en zoals gezegd werkt ie hoogstwaarschijnlijk nog alleen deze week.
Elke klasse elke wedstijd winnen. Als je in een klasse alle wedstijden op 1 bent geeindigd, zegt ie dat je hem hebt gewonnen. Raad ik je 1 rondje per race aan, ben je +- 2 uur bezig .
je moet een auto klasse kiezen(druk a en daarna continue) dan moet je weer naar settings gaan en dan de auto klasse waarvan je de baan wil (druk a)maar druk niet continue maar in plaats daarvan ga je meteen weer naar de klasse die je daarvoor had en druk nu wel continue en dan ga je naar tracks druk x op te refresen ga weg bij tracks en kom weer terug nu kan je de banan kiezen van de andere klasse
@ardootje: Rally is idd erg lastig, maar het is nog wel te doen. Je moet gewoon niet te gehaast rijden, ik heb gemerkt dat als je gewoon rustig rijdt (nog steeds wel hard, geen oude-vrouwen stijl natuurlijk) je de meeste kans hebt om te winnen. Geen fouten maken is met rally belangrijker dan op de limiet rijden. @Cole Trickle: tnx voor de uitleg. Wel jammer trouwens dat het maar een foutje is, vond het wel een leuke feature voor als je het spel hebt uitgespeeld, met alle auto's op alle banen. Ben het ook eens met Cole Trickle wb de Free Race, gewoon 1 rondje per race en dan alles uitspelen. Kzit nu op 70% met Free Race.
heeft er al iemand die cheats, daar moeje namelijk voor dokke... als je zo gek bent om ze te kope.. zet ze dan ook ff hier.....
Ja, keb em al uitgespeeld (100%). Moeilijkheidsgraad val wel mee vind ik eigenlijk. Zijn mensen het hiermee eens? Hij is makkelijker dan PGR2 (op goud) en er zitten in Career van DTM2 maar 2 of 3 echte struikelblokken. Verder is het nog wel te doen.
Een vraag die hierop een beetje betrekking heeft Bij DTM deel 1 kon je nog gewoon met free race bijvoorbeeld de Oval-circuits (alles was mogelijk) rijden met wat voor auto je maar wilde (behalve DTM-auto's) ..dus als je bijv. zelf met een Skyline reed, kon je kiezen dat je bijv. 19 verschillende auto's als tegenstander wilde... Snapt iemand wat k bedoel?? Weet iemand of dit met DTM 2 ook mogelijk is als je alles uitgespeeld hebt? (zover ben ik nog niet...) Ik vond het wel een leuk tijdverdrijf.. Anyway Thnx.. p.s. Als er dan nog eens iemand een Code-Generator (zoals ook voor DTM-1 was) heeft gevonden voor DTM 2 .. please mail me..