yep,lijkt mij ook het beste.ooit moet je ergens moeite voor doen maar dat word wel beloond hahaha veel suc6 ermee
Met de vierpuntstoets kun je een andere poppetje kiezen, in hetzelfde menuutje kun je dan met A, B, X & Y commando's geven.
Ja dat doe ik maar dan krijg ik gewoon dat karakter om mee te spelen. En als ik het dan op degene doe waarmee ik speel dan gebeurt er niks behalve dat z'n naam even in beeld verschijnt.
Hmm, lang geleden dat ik het gespeeld heb Je kan die vierpuntstoets toch ingedrukt houden? Als dat niet werkt moet je eens proberen 1 van de thumbsticks in te drukken.
nee dioga, je zat goed, de vierpuntstoets ingedrukt houden: links= hawk- rechts= flint-onder=brutus-boven=tex. suc6
Ik zou voortaan games kopen/ overkopen waar een boekje bijzit. Zie bladzijde 4-5 van het boekje. Daar zie je een grote controller. Links op bladzijde 4 zie je staan dat je met de 4 druktoets van character kan wisselen. _0/
Voor als het echt niet lukt.... Dan zou ik gewoon Tex laten neerknallen.... dan speel je zeker met een ander karakter *) ennuh.. dan niet vergeten zijn memorychip (dat groen bolletje in je scherm) mee te nemen
En werkt het inmiddels al? Gametip: (kwam ik ook pas eergister achter) als je Flint gebruikt (die zit rechts) en je hebt vijanden op een afstand, gebruikt dan haar "special" (je weet wel dat witte knopje) en je hoeft niet in te zoomen, maar dat doet ze vanzelf... en je knalt ze zo van flinke afstand neer En das erg prettig als je in de latere levels komt!!
Euh... Moeilijk hé kijken wie dit topic begonnen is Gegroet en een fijne nachtrust en weekend gewenst.... Johan